۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۵۰۴۸۰۷
صادقی مطرح کرد؛

عربستان مهد تفکرات وهابی و سلفی است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: سفر ترامپ به عربستان و جریان تروریستی اخیر در تهران، حلقه‌های به هم پیوسته‌‌ و مُهری است که بدون شک عربستان را به عنوان حامی و مجری اصلی داعش، تأیید می‌کند.
صادقی نماینده مجلس

محمود صادقی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، در خصوص حمله تروریستی اخیر به ساختمان مجلس در بهارستان و ارتباط این حادثه با سفر رئیس جمهوری آمریکا، دونالد ترامپ به عربستان، گفت: تمام این اقدامات، حلقه‌های به هم پیوسته‌‌ و مُهری است که بدون شک، عربستان را به عنوان حامی و مجری اصلی جریانات تروریستی داعش، تأیید می‌کند.

وی در ادامه افزود: عربستان، مهد تفکرات وهابی و سلفی است که سوابق آن‌ها مرتبط با گروه‌های تروریستی طالبان و القائده بوده و شارژ عملیاتی و مالی آن‌ها نیز از سوی این کشور صورت می‌گیرد.

نماینده مردم تهران با اشاره به معامله تسلیحاتی چندین میلیاردی عربستان گفت: با سفر اخیر ترامپ به عربستان و معامله کم سابقه مالی درزمینه تسلیحاتی، افزون بر صد میلیارد دلار، ارتباط دو کشور آمریکا و عربستان و حمایت صریح آن‌ها از جنایات تروریستی داعش، کاملاً محرز است.

نماینده مردم تهران در پارلمان ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های شهدای حادثه تروریستی چهارشنبه اخیر، گفت: شهدای این حادثه، مانع و سدی جهت نفوذ تروریست‌ها به صحن علنی مجلس شدند؛ به عنوان یک نماینده خود را مدیون و مرهون خون شهدای حادثه تروریستی اخیر تهران می‌دانم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: پاسداری از خون شهدای حادثه اخیر، تکلیف و وظیفه ما نمایندگان مجلس را برای خدمت هر چه بیشتر به مردم، سنگین‌ می‌کند. /۸۵۶/ ۳۰۲/ص

ارسال نظرات