۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۵۰۵۴۴۶
نماینده ولی فقیه در لرستان مطرح کرد؛

ضرورت الگوگیری از ویژگی های امام علی در زندگی فردی و اجتماعی

نماینده ولی فقیه در لرستان عبادت و عدالت را دو ویژگی برجسته امام علی(ع) خواند و گفت: با الگو گیری از صفات ایشان و برقراری عدالت در جامعه بسیاری از مشکلات برطرف می شود.
امام جمعه خرم آباد

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، از شب قدر به عنوان شب امامت و ولایت و پیمان بستن به قرآن و عترت یاد کرد و بیان داشت: پی بردن به عظمت قرآن‌ کریم لازمه درک اهمیت بالای شب قدر است.

وی قرآن را کتاب هدایت و نسخه شفابخش دانست و افزود: قدر، شب نزول قرآن و صعود قرآن ناطق است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به تعیین سرنوشت انسانها در شب قدر، عنوان کرد: قدر فرصتی برای عبادت، استغفار و طلب آمرزش از خدای متعال است، با توبه به درگاه الهی می توان در سرنوشت خود مسیر تازه ای در پیش گرفت.

وی در ادامه علی(ع) هادی امت و طبیب شفادهنده خواند و یادآور شد: قدر شب موعظه و ذکر بوده و علی(ع) بهترین موعظه ‌گر است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی جوانمردی، عبادت، اخلاص، زهد، تقوا، شجاعت، شهامت و شهادت را از جمله صفات و ویژگی های امام علی(ع) عنوان کرد و افزود: عبادت و عدالت دو ویژگی برجسته امام علی(ع) است.

وی با تأکید بر اینکه باید از زندگی حضرت علی(ع) زندگی فردی و اجتماعی درس بگیریم، خاطرنشان کرد: امام علی(ع) میزان و شاخص سنجش اعمال انسان در روز قیامت است و حق محض است./9459/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات