۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۵۰۵۶۴۳
امام جمعه موقت شهرری:

آتش به اختیار، قطع دست نااهلان از نظام اسلامی است

امام جمعه موقت شهرری گفت: مردم در عرصه انقلاب فرهنگی باید آتش به اختیار باشند و با امر به معروف و نهی از منکر اجازه ندهند نااهلان برآنان مسلط شوند.
حجت الاسلام ابراهیمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی امام جمعه موقت شهرری، امروز در خطبه نماز عبادی سیاسی جمعه که در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد، گفت: امام علی(ع) به دو فرزندش فرمودند: وصیت من این است که تقوای الهی پیشه کنید.

وی افزود: حضرت فرمودند: نسبت به مظلوم کمک حال و نسبت به دشمن سخت گیر باشید و مانند سدی محکم در برابر دشمن ایستادگی کنید باز کردن راه ظالم میدان دادن به ظلم ظالمان است.

حجت الاسلام ابراهیمی در ادامه با اشاره به روز جهانی قدس، بیان داشت: یکی از مبانی انقلاب اسلامی که به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری شده علی رقم بدخواهانی که در سال 88 شعار «نه غزه نه لبنان، جانم فدای ایران» سر دادند روز جمعه هفته آینده با خروش روزه‌داران ملت دوباره حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین سرداده و به مقابله با ظلم ظالم خواهند پرداخت.

امام جمعه موقت شهرری با تأکید براینکه مساله قدس و فلسطین مسأله مهم جهان اسلام است، ابراز کرد: امروز همه دنیای استکبار دست به دست هم داده‌اند و با راه اندازی جنگ‌های نیابتی و ایجاد گروه‌های تروریستی تکفیری وهابی مزدور که از پولهای آمریکا و سعودی تغزیه می‌شود وارد میدان کردند تا بتوانند مانع پیشرفت و گسترش انقلاب اسلامی شوند زیرا آنان می‌دانند که اگر ایران در همه ابعاد پیشرفت کند بزرگ‌ترین خطر برای اسرائیل به شمار می‌آید.

وی افزود: در قضیه برجام، آن روزی که رییس رژیم صهیونیستی از پذیرش برجام توسط ایران اعلام خرسندی و رضایت کرد چنین گفت «با بتون ریزی به سانتیوفیوژهای هسته‌ای ایران تا 25 سال دیگر این کشور قادر به ساخت بم هسته‌ای نخواهد بود» اما امروز لازم است همین مسؤول رژیم صهیونیستی چشم باز کند و ببیند که امروز نیروهای جبهه مقاومت به مرزهای اسرائیل رسیده‌اند و این رژیم اشغال‌گر در بدترین شرایط به سر می‌برد بنابراین لازم است ما به رییس رژیم صهیونیستی بگوییم که شما درست گفتید چون تا 25 سال دیگر ما رژیمی به نام اشغال‌گر در قدس نخواهیم داشت.

حجت الاسلام ابراهیمی اضافه کرد: ما امروز با اطمینان می‌گوییم که می‌توانیم با موشک سجیل تلاویو و حیفا را از سمنان شخم بزنیم آنان اشتباه تصور کردند که با سرگرم کردن نیروهای زبده مقاومت در نقاط مخصوص، می‌توانند در آرامش به سر ببرند. امروز پیشروی 30 هزار کیلومتری توسط رزمندگان مقاومت سوری و عراقی داعش در آستانه نابودی است و این زنگ خطری مهم برای اسرائیل به شمار می‌رود.

امام جمعه موقت شهرری با اشاره به تصمیم شورای انقلاب اسلامی مبنی بررد سند 2030، گفت: انقلاب فرهنگی باید از سوی شورای انقلاب فرهنگی صورت بگیرد، رهبر معظم انقلاب با بیان آتش به اختیار بیان فرمودند که مردم برای انقلاب فرهنگی نباید در عقب جبهه باشند و باید وارد میدان عمل شوند و با امر به معروف و نهی از منکر اجازه ندهند نااهلان برآنان مسلط شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حضرت آقا در جمع دانشجویان و شاعران بیان کردند اگر کسی ادعای انقلابی گری و اسلامیت داشت اما برخلاف آن عمل می‌کرد را مورد هجو قرار دهید./813/۲۰۱/ب2

ارسال نظرات