۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۵۰۵۷۶۴
امام جمعه تبریز:

پست از سازمان های خدمتگزار، گمنام و امانتدار است

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم شبکه پستی را از دیرباز سازمانی مردم دار و خدمت رسان دانست و گفت: برخلاف دیگر سازمانها پست از جمله سازمان های خدمت‌رسان بی نام و نشان است که با تکیه بر اصل امانتداری به مردم خدمت می کند.
حجت الاسلام آل هاشم در دیدار مدیر کل پست استان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم در دیدار مدیر کل پست استان آذربایجان شرقی با تبریک قرارگیری در ایام ماه مبارک رمضان، این ماه را فرصتی برای تهذیب نفس و تقرب به درگاه الهی دانست و اظهار داشت: رمضان ماه میمهانی خدا و فرصتی است که انسان می‌تواند به حساب خود رسیدگی کند.

وی با اشاره به قرارگیری در شب قدر، ابراز داشت: شب قدر فرصت بزرگ معنوی است که سیر معنوی انسان را سرعت می بخشد و در تقرب به درگاه الهی انسان را به خداوند متعال نزدیک تر می کند، از این ایام و شب ها نباید غفلت کرد و بهترین بهره برداری را باید از این ایام داشت.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان این که یکی از اعمال شب قدر، توبه و انصراف از اعمال باطل است، افزود: یأس و ناامیدی از خداوند از بزرگ‌ترین گناهان است، انسان از رحمت خداوند مأیوس نمی شود جز کافران، بنابراین در این ایام و این شب ها بهترین استفاده را داشته باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود شبکه پستی را از دیرباز سازمانی مردم دار و خدمت رسان دانست و افزود: برخلاف دیگر سازمان ها پست از جمله سازمان های خدمت‌رسان بی نام و نشان است که با تکیه بر اصل امانتداری در خدمت مردم بوده و گره گشای خدمات عظیم دولتی بوده و هست.

امام جمعه تبریز افزود: مردم هیچگاه تلاش و خدمت رسانی پست را در طرح ‌های عظیمی همچون ثبت نام تلفن همراه، کارت ملی و دیگر خدمات بسیار عظیم فراموش نخواهند کرد و این خدمت رسانی بی نام و نشان همچون مردم داری و تیمار نیازمندان در زمان مولای متقیان دارای اجر وثواب اخروی خواهد بود.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال به نقش پررنگ پست در عرصه اقتصادی و ایجاد شغل‌های جدید و نیز خدمت رسانی نوین به بخش صنعت و تجارت، ادامه داد: هر چه در توان داریم باید برای تحقق این مهم اقدام کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به الزامات اقتصادی مقاومتی، گفت: از جمله این الزامات مسأله اسراف است که پست می تواند از طریق راهکارهای نوین در زمینه کاهش انرژی و صرف وقت کمتر در این زمینه کارهای شاخصی را در صنعت و جامعه انجام دهد./854/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات