۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۵۰۵۹۹۶
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام:

روز قدس هر سال موجی از هراس را بر صهیونیست ها مسلط می کند

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: روز قدس سرنوشت ساز بنا به تدبیر امام خمینی(ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان تعیین شد و هر سال موجی از هراس را بر پیکر مستکبران و صهیونیست ها مسلط می کند.
روز قدس

به گزارش خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام علی چراغی پور، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام در نشست هماهنگی راهپیمایی روز قدس در محل استانداری ایلام اظهار داشت: این روز سرنوشت ساز بنا به تدبیر امام خمینی(ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان تعیین شد و هر سال موجی از هراس را بر پیکر مستکبران و صهیونیست ها مسلط می کند.

وی روز جهانی قدس را یادگار تاریخی حضرت امام(ره) دانست و تاکید کرد: این مراسم جهانی در واقع نمادی از ظلم ستیزی مسلمانان و عزم راسخ آنان در جهت مبارزه با صهیونیست بین الملل تا آزادی قدس شریف و رهایی ملت ستمدیده و بی دفاع فلسطین اشغالی از بند رژیم اشغالگر است.
حجت الاسلام چراغی پور یادآور شد: بی تردید این راهپیمایی که مورد توجه ملت های ستمدیده و انسان های آزادیخواه و روشنفکران واقعی جهان نیز است در کانون توجه و دقت رسانه های بیگانه قرار دارد. 
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام اظهار کرد: امروز جهانیان به این نتیجه رسیده اند که فقط فرهنگ و ارزش های اسلامی توان مبارزه با ظلم و استعمار را دارد و در این میان راهپیمایی روز جهانی قدس گواهی بر این ادعا است.
وی با بیان اینکه این روز تاریخی و تاثیرگذار در واقع به معنی جهانی سازی اسلامی مساله فلسطین است، گفت: ضرورت دارد تا با هماهنگی و اتخاذ تدابیر لازم در جهت برگزاری این راهپیمایی تلاش کنیم.

حجت الاسلام چراغی پور گفت: این مراسم از ساعت 11 و 30 دقیقه روز جمعه هفته جاری از چهارراه رسالت - میدان کشوری تا مصلای ایلام برگزار می شود./۸۷۹/۱۰۲/ب2

ارسال نظرات