۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۳
کد خبر: ۵۰۶۱۳۰

نام نویسی برنامه های اوقات فراغت بنیاد شهید قم اعلام شد

مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم گفت: ثبت نام از خانواده های معظم شاهد و ایثارگر برای حضور در برنامه های اوقات فراغت در ایام تابستان آغاز شد.
سید جواد هاشمی مدیر کل بنیاد شهید قم

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، سید جواد هاشمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم از آغاز ثبت نام کلاسهای اوقات فراغت خبر داد و گفت: برنامه های اوقات فراغت طبق روال هر ساله با هدف پر کردن اوقات فراغت خانواده ها،‌ برگزاری دوره های آموزشی در زمینه های قرآنی، ‌فرهنگی،‌ هنری،‌ ورزشی و علمی در مجتمع امام خمینی (ره) برگزار می شود.
وی ادامه داد: این دوره نیز در قالب 12کلاس در دو تایم صبح و عصر و با حضور اساتید مجرب با ارایه 32 رشته  در مجتمع امام راحل برگزار می شود.
وی خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در این برنامه ها خانواده معظم شهدا،‌ ایثارگران هستند و هزینه کلاس ها نیز به صورت نیم بها است.
 هاشمی اضافه کرد: این کلاس ها در رشته های علمی،‌ آموزش کامپیوتر،‌ زبان انگلیسی،‌ دوره های هنری شامل کلاس های خطاطی،‌ نقاشی، خیاطی،‌ قالیبافی، ‌سفره آرایی، ‌هنرهای دستی‌‌ و کلاسهای ورزشی در رشته های تنیس،‌ دارت،‌ کاراته و کلاسهای قرآنی در رشته های مختلف برگزار می شود.
 برنامه اوقات فراغت در دو بازه زمانی صبح از ساعت 8 تا 13:30 و عصر 16:30 تا 19 دایر است./۸۷۲/د
۱۰۲/ی

ارسال نظرات