۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۵۰۶۷۸۰
حجت الاسلام ماندگاری:

راهپیمایی روز قدس یاری کردن دین خدا است

حجت الاسلام ماندگاری با انتقاد نسبت به شایعه پراکنی نسبت به رهبر معظم انقلاب در فضای مجازی گفت: در این شرایط برای یاری رساندن به دین خدا بهتر است امر به معروف و نهی از منکر داشته باشید و دیگران را از انجام این کارهای بی فایده نهی کنید.
حجت الاسلام ماندگاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام مهدی ماندگاری، رییس موسسه سیره روایت شهدا امروز در جمع زائران بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) گفت: مهمترین پروژه بشر در این دنیا این موضوع است که انسان بماند همان طور که انسان به دنیا آمده است.   

 وی با بیان اینکه برای انجام این کار، انسان به پشتیبان  و حامی نیاز دارد، افزود: در گذشته پول کمتر بود در عین حال زندگی آسانتر و این همه مشکلات نبود ولی در شرایط حاضر با افزایش پول، زندگی سخت تر شده است و این  موضوع به خاطر نبود برکت است.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه برکت به معنای پشتیبانی خداوند است، تصریح کرد: وقتی فرزندان می خواهند درس بخوانند، یا ازدواج کنند و یا صاحب شغل و مسکن بشوند به پشتیبان و حامی نیاز دارند.  

وی با بیان اینکه از دیگر دغدغه های والدین نسبت به زندگی و امور فرزندان این موضوع است که همه عاقبت به خیر بشوند، تصریح کرد: برای اینکه این دو امر پشتیبانی و عاقبت بخیری از سوی خداوند صورت بگیرد دو شرط باور و ایمان به خدا و خدا یاوری ضروری است.

رییس موسسه  روایت سیره شهدا در ادامه درباره تعریف ایمان گفت: همه افراد وقتی به پزشک مراجعه می کنند درباره نسخه آنان شک و تردید ندارند چرا که به آنان اطمینان می کنند درباره خداوند هم در عمل به دستورات و احکام دین نباید شک کرد.  

حجت الاسلام ماندگاری درادامه درباره چگونگی یاری رساندن به خداوند اظهارکرد: زمانی که دین خدا به یاری نیاز دارد باید در وسط میدان حرکت کرد چرا که راهپیمایی روز قدس، 22 بهمن و شرکت در انتخابات و نماز جمعه یاری دین خدا است.  

رییس موسسه سیره روایت شهدا درادامه بیان دیگر مصادیق یاری دین خدا افزود: یاری ارزش های دین خدا مانند نماز، خمس، زکات، روزه، حلال خوردن، امر به معروف و نهی از منکر از جمله دیگر این مصادیق است.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی یاری دین خدا در یاری رساندن به ولایت است، تصریح کرد: نباید سخنان و توصیه های ولی خدا بر روی زمین بماند چرا که تضعیف ولایت و نظام جمهوری اسلامی حرام است.

 رییس موسسه سیره روایت شهدا درادامه چگونگی یاری رساندن به دین خداگفت: این کار را می توان با زبان، عمل، ثروت و دعا انجام داد.

وی با انتقاد نسبت به شایعه پراکنی حرفهای بی ربط نسبت به رهبر معظم انقلاب در فضای مجازی اظهارکرد: در این شرایط برای یاری رساندن به دین خدا بهتر است امر به معروف و نهی از منکر داشته باشید و دیگران را از انجام این کارهای بی فایده نهی کنید./۹۳۴/۲۰۲/ب۱

  

ارسال نظرات