۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۵۰۷۰۳۱
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری:

مسؤولان در حوزه فرهنگی عملیاتی‌تر اقدام کنند

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی گفت: با توجه به دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب در خصوص وضعیت فرهنگی و تاکید مستمر معظم له بر اولویت فرهنگ و جهت‌گیری سالم فرهنگی، صاحب نظران و نخبگان و مسؤولان فرهنگی باید در خصوص رفع نگرانی ایشان در حوزه فرهنگی جدی‌تر و عملیاتی‌تر اقدام کنند.
حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری، صبح امروز، به مناسبت روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی، در دیدار با مدیر و کارکنان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تاکستان ضمن تبریک تاسیس این نهاد تاثیرگذار در نظام جمهوری اسلامی گفت: کشور ما یک کشور دینی و با حکومت دینی است بر امر تبلیغ دینی بسیار تاکید می‌ورزد، به طوری که روزی را به این عنوان نام‌گذاری کرده‌اند.

وی اظهار کرد: با توجه به نگرانی رهبر معظم انقلاب در خصوص وضعیت فرهنگی و تاکید مستمر معظم له بر اولویت فرهنگ و جهت‌گیری سالم فرهنگی، صاحب نظران و نخبگان و مسؤولان  فرهنگی باید در خصوص رفع نگرانی ایشان در حوزه فرهنگی جدی‌تر و عملیاتی‌تر اقدام کنند.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین با اشاره به این که سازمان تبلیغات اسلامی نهادی فرهنگی ـ تبلیغی است که پس از انقلاب اسلامی برای ترویج و تبلیغ فرهنگ و معارف اسلامی در کشور تأسیس شد، افزود: در طول این مدت که از عمر پربرکت این نهاد می‌گذرد، ثمرات ارزشمند و برکات فراوانی برای نظام اسلامی به ارمغان آورده که جای شکرگزاری است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: آگاه‌ سازی افکار عمومی در مقابله با تبلیغات سوء و تهاجم فرهنگی دشمنان و رفع نیازهای فرهنگی اقشار جامعه به ویژه جوانان از رسالتهای این نهاد است.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی در پایان به فرارسیدن روز قدس اشاره کرد و گفت: ملت ایران باردیگر در روز آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از ملت مظلوم و بی دفاع فلسطین، حمایت و انزجار ونفرت خود را از ایادی استکبارجهانی، به خصوص اسرائیل غاصب اعلام می‌دارد./955/۱۰۲/ب۱

ارسال نظرات