۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۵۰۷۰۶۰

جزئیات مراسم جشن و نماز عید فطر در حرم حضرت معصومه

نماز عید سعید فطر به امامت آیت الله سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) و امام جمعه قم در حرم کریمه اهل بیت اقامه می شود.
نماز عید سعید فطر در حرم حضرت فاطمه معصومه(س)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیین نماز عید فطر از ساعت ۷:۳۰ اول شوال، با قرائت آیاتی از کلام الله مجید و بیان احکام شرعی در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) برگزار می شود.

نماز عید سعید فطر، رأس ساعت هشت صبح به امامت آیت الله سید محمد سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) و امام جعمه قم در حرم مطهر کریمه اهل بیت اقامه می شود.

لازم به ذکر است که جشن شکرانه برنامه های ماه مبارک رمضان روز شنبه مصادف با سوم تیرماه از ساعت 19 دقیقه در شبستان امام خمینی(ره) با حضور خدام، دست اندرکاران برنامه های ماه مبارک رمضان و اصحاب رسانه برگزار خواهد شد.

همچنین جواد جهانگیر زاده، معاون اجرایی آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به برنامه های اجرا شده برای مجاوران و زائران در ماه مبارک رمضان، گفت:در بخش فرهنگی برنامه ترتیل خوانی عمومی بانوان و نوجوانان از ابتدای ماه رمضان در شبستان های نجمه خاتون و امام خمینی(ره) اجرا شده است که تا پایان این ماه مبارک ادامه دارد.

وی افزود:برنامه سحرگاهی حرم مطهر، قرائت دعای سحر و برنامه افطاری حرم بانوی کرامت که هر روز بیش از ۱۱ هزار نفر مهمان سفره حضرت بوده اند و ۳۵۰۰ نفر نیز از زائران و مجاوران در مهمان سرای حضرتی حضور داشته اند از برنامه هایی روزانه حرم بانوی کرامت بوده است.

معاون اجرایی آستان مقدس حضرت معصومه(س) تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان در مجموع بیش از ۴۰۰ هزار نفر مهمان سفره حضرت معصومه(س) بوده اند و در ۲۹ ماه مبارک رمضان آیین شکرگزاری و اختتامیه برنامه های این ماه عزیز برگزار خواهد شد.

جهانگیر زاده یادآور شد: در ماه مبارک رمضان بیش از ۱۵۰۰ نفر از خادمان رسمی و افتخاری در بخش خدمات، بسته بندی، انتظامات و بخش فرهنگی، اساتید قرآنی، فرهیختگان ترتیل خوانی و دستگاه های اجرایی مختلفی در برگزاری مراسمات ماه مبارک رمضان همکاری داشتند./968/ت۳۰۳/ی

 

 

ارسال نظرات