۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۳
کد خبر: ۵۰۸۱۳۹
رییس بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی:

ایران در افزایش توان دفاعی هیچ خط قرمزی را به رسمیت نمی شناسد

رییس بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی گفت: جمهوری اسلامی ایران در توان موشکی و دفاعی هیچ خط قرمزی جز آنچه که قرآن و دین ترسیم کرده است به رسمیت نمی شناسد.
شریعتی تبار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام مهدی شریعتی تبار، رییس بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی امشب در مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر که در آستان مقدس امامزادگان باقریه(ع) بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: در برابر دین خدا و ارزش های الهی و انسانی مردم به دو دسته مومنان و کافران تقسیم می شوند.

وی دشمنان واقعی را منافقان دانست و گفت: لازمه ایمان، عمل صالح است، اگر چراغ ایمان در جان، قلب و روح یک انسان و جامعه روشن شود، نورانیت این چراغ در قالب عمل صالح بروز می کند.

رییس بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی افزود: کافران کسانی هستند که به هر دلیلی به دین خدا و راه حق اعتقاد ندارند و منافقانه دم از دین گرایی می زنند در حالی که ایمان در وجود آن ها نیست.

حجت الاسلام شریعتی تبار با بیان اینکه منافقان مانند حیوانات مظلومان عالم را می درند و جنایت های زیادی را می آفرینند، تصریح کرد: سررشته تمام جنایت های منطقه آمریکایی ها هستند که خود را بزک می کنند و از حقوق بشر و از مبارزه با تروریست دم می زنند در حالی که خود تروریست ها را تربیت و حمایت می کنند.

وی با بیان اینکه داعشی ها به دست آمریکا و استکبار جهانی درست شده است، ادامه داد: آل سعود خائن با اجازه آمریکایی ها شب و روز بمب های خوشه ای را بر سر زنان و کودکان یمنی می ریزند و به راحتی قتل عام می کنند.

رییس بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: ترامپ ملعون معامله 110 میلیاردی با آل سعود انجام می دهد تا به آن ها بمب های شیمیایی و بمب های خوشه ای برای قتل عام مظلومان بدهد.

حجت الاسلام شریعتی تبار با بیان اینکه جایگاه دشمنان آتش است و به آتش ذلت می رسند، اظهار کرد: شهدا انسان های والامقام و شریفی هستند و شهدای هفتم تیر در راه دفاع از ایمان و عمل صالح و خدمت به جامعه شهید شدند.

وی افزود: پیرزی در نهایت از آن جبهه ایمان و مومنان است و قرآن کریم نیز در آیات متعدد به مومنان که دین خدا را یاری می کنند وعده پیروزی داده است.

رییس بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی گفت: حادثه هفتم تیز نه تنها تزلزلی در مسؤولان و ملت ایران ایجاد نکرد بلکه گام های ملت را استوارتر کرده است و این حوادث سبب شده تا ملت بیدار شود.

حجت الاسلام شریعتی تبار با بیان اینکه نباید به دشمن لبخند زد و طوری سخن گفت که دشمن در ما طمع کند، عنوان کرد: ملت ایران بعد از گذشت 38 سال از انقلاب اسلامی با قدرت مرگ بر آمریکا می گوید.

وی تصریح کرد: برخی ها طوری حرف می زنند که گویا می خواهند سنگ را آب کنند اما طوری عمل می کننند که دشمن را به طمع می اندازند.

رییس بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی اذعان داشت: پرچم اسلام و نظام اسلامی 38 سال در این کشور با مدیریت ولایت فقیه به اهتزاز درآمده است و برای این پرچم خون صدها هزار شهید تقدیم شده است.

حجت الاسلام شریعتی تبار با بیان اینکه وقتی منافقان ضد انقلاب در این کشور به کیفر ننگین خود می رسند عده ای برای آن ها اشک می ریزند و مخالف این اقدام هستند، گفت: انقلاب اسلامی با حفظ آرمان ها به راه خود با قدرت ادامه می دهد.

وی با بیان اینکه حادثه هفتم تیر فاجعه و مصیبتی بزرگ بود، ادامه داد: شهید بهشتی مظلوم زندگی کرد و مظلوم شهید شد، شهید بهشتی شیفته خدمت بود و وی خار چشم دشمنان بود.

رییس بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی افزود: نباید سرنوشت اسلام و قرآن بازیچه هوا و هوس عده ای قرار بگیرد که می خواهند برای مدتی در جامعه ریاست کنند و در ریاست خود حرف هایی بزنند که دشمن طمع کند.

حجت الاسلام شریعتی تبار تصریح کرد: داعشی ها با ترقه بازی در مجلس شورای اسلامی و حرم امام راحل چند نفر از هموطنان را شهید کردند اما موشک های قدرتمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با 650 کیلومتر برد مقر فرماندهان داعش و استکبار را هدف قرار داد که جواب محکمی به اقدام داعش بود و به این تروریست ها هشدار دادند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در توان موشکی و دفاعی هیچ خط قرمزی جز آنچه که قرآن و دین ترسیم کرده است به رسمیت نمی شناسد، گفت: حضور با صبر و بصیرت مردم در تمام صحنه های انقلاب اسلامی رمز اقتدار و صلابت ایران است.

رییس بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی اضافه کرد: مقام معظم رهبری آنچنان به مردم و جوانان حزب اللهی و متدین و انقلابی اعتماد دارند که فرمایش آتش به اختیار را صادر می کنند.

حجت الاسلام شریعتی تبار تصریح کرد: آتش به اختیار ریشه در احساس مسؤولیت و دلسوزی نسبت به جامعه اسلامی و امر به معروف و نهی از منکر دارد، آتش به اختیار به معنای کار فرهنگی خودجوش و تمیز است.

وی اظهارکرد: حادثه هفتم تیر به ما درس دشمن شناسی و نفاق شناسی می دهد که شهادت و شهدا عامل صلابت، عزت، قدرت ملت، بالندگی و بصریت ملت هستند./۲۰۲/۸۸۰/ب۱

ارسال نظرات