۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۴
کد خبر: ۵۰۸۲۲۳
امام جمعه تبریز:

توسعه استان فارغ از سلایق و مسائل جناحی و با همدلی تداوم یابد

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین آل هاشم گفت: برای توسعه استان همه باید فارغ از سلایق و مسائل جناحی در کنار هم باشند تا به فضل الهی خروجی ارزشمندی را در استان شاهد باشیم.
حجت الاسلام آل هاشم امام جمعه تبریز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی و امام‌جمعه تبریز امروز در دیدار اعضای هیات‌مدیره خانه توسعه آذربایجان، اظهار داشت: تشکل خانه توسعه آذربایجان در کمک به تأمین اهداف توسعه استان برجسته و مهم است.

وی بابیان اینکه همه باید فارغ از گرایش‌ها سیاسی و جناحی برای توسعه استان هم‌صدا شوند و هرکس به سهم خود برای تحقق این مهم همت کند، تصریح کرد: مسؤولان استانی با همراهی این خانه را در مسیر توسعه استان یاری کنند تا شاهد ارتقا استان باشیم.

امام‌جمعه تبریز خاطرنشان کرد: من به‌نوعی با فعالیت و نقش خانه توسعه آذربایجان و تشکل آن در سطح ملی آشنا هستم و در یک مورد خود شاهد پیگیری اهتمام دوستان این خانه در رایزنی با وزیر نیرو برای حل مشکلات فرا روی توسعه صنعت برق استان بودم.

وی با تأکید بر تداوم و ادامه کار مصرانه برای توسعه استان و منطقه آذربایجان، ادامه داد: همین‌طور این خانه سایر موضوعات مهم استان از جمله طرح‌های راه‌آهن میانه، تبریز و ادامه آن به بازرگان و نیز مسائل دریاچه ارومیه را با حساسیت و مسؤولانه در تهران پیگیری کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی تصریح کرد: برای توسعه استان همه باید فارغ از سلایق و مسائل جناحی در کنار هم باشند تا به فضل الهی خروجی ارزشمندی را در استان شاهد باشیم و استان در مسیر پیشرفت مادی و معنوی در رده‌های نخست باشد.

وی با اشاره به سایر موارد استان که از سوی این خانه در سطح ملی پیگیری و منتج به نتیجه شده است، افزودند: به‌طورقطع وجود این خانه با توجه به ترکیب اعضاء آن برای استان مغتنم و مفید است و لازم است همه مدیران اجرایی استان این تشکل را برکنار خود ببیند و از ظرفیت و نظریه‌پردازی‌های آن به نحو مطلوب استفاده کنند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین آل هاشم رمز موفقیت‌های خانه توسعه آذربایجان را سیاسی نبودن آن دانست و خاطرنشان کردند: اگرچه مؤسسان و اعضا این خانه همه از چهره‌های سیاسی هستند اما روشن است که در ارتباط با فعالیت‌های خانه هرگز دیدگاه و مسائل سیاسی را دخالت نخواهند داد.

همچنین در این دیدار دکتر محمدعلی سبحان‌اللهی گزارشی از فلسفه و انگیزه ایجاد خانه توسعه آذربایجان و فعالیت‌های آن در سال‌های اخیر ارائه داد و آمادگی این تشکل را برای کمک به اهداف و برنامه‌های توسعه استان را مورد تأکید قرارداد./854/۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات