۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۵۰۸۶۷۷
عضو شورای انقلاب فرهنگی:

۲۰۳۰ سند بردگی و غیر اسلامی کردن کشورهای اسلامی است

عضو شورای انقلاب فرهنگی با بیان این که سند ۲۰۳۰ سند بردگی و غیر اسلامی کردن کشورهای اسلامی است، گفت: متأسفانه ایران با پذیرفتن این سند مجری اجرای مفاد آن در سایر کشورهای اسلامی و غیر اسلامی کردن نظام آموزشی کشورهای اسلامی شده است.
سند ۲۰۳۰ یونسکو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، کبری خزعلی، عضو شورای انقلاب فرهنگی امروز در سالن امام خامنه ای آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به مفاد سند 2030 به نقد و تحلیل ابعاد مختلف این سند پرداخت گفت: سند 2030 سند بردگی و غیر اسلامی کردن کشورهای اسلامی است که متأسفانه ایران با پذیرفتن این سند مجری اجرای مفاد آن در سایر کشورهای اسلامی شده است.

وی با بیان این که ابعاد مختلف این سند با روح اسلام و قرآن در تضاد بوده و عملا بخش زیادی از آیات قرآن کریم در مورد حجاب و عفاف، تربیت فرزند، احکام مربوط به عفاف و زنا را نقد می کند، گفت: این سند تنها به عرصه آموزش و پرورش مقید نبوده بلکه هدف اصلی آن غربی کردن بنیان های خانواده و زنان بوده و باید دقت کرد این سند توصیه نیست بلکه تعهد محض به یونسکو است

سند2030، سند بردگی معلمان است

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با تأکید براین که این سند موجب بردگی معلمان و نظام آموزشی می شود، تصریح کرد: در مفاد ابتدایی این سند بیان شده است که وضعیت معلمان از نظر معیشت و حقوق کافی نیست اما همین سند در ادامه تصریح می کند که 95 درصد از دبیران آموزش و پرورش که بانوان هستند دچار مشکل روانی بوده و باید تحت نظارت یونسکو آموزش ببیند و تنها در صورتی اجازه استخدام و حق تدریس دارند که آموزش های لازم را با نظارت یونسکو دیده و موفق به دریافت تأییدیه از یونسکو شوند.

خزعلی اظهار کرد: باید دقت شود که نه تنها معلمان ایرانی بلکه معلمان سایر بلاد اسلامی باید در ایران زیر نظر یونسکو آموزش دیده و بعد مشغول تدریس شوند و این یعنی اینکه فرآیند غربی شدن نظام آموزشی و معلمان سایر بلاد اسلامی نیز در ایران صورت خواهد گرفت و این برای یک کشور شیعی ننگ بزرگی است.

وی افزود: این سند نظارت مستقیمی بر مهدهای کودک داشته و بیان می کند که آموزش جنسی از سن چهار سال باید به کودکان داده شود و این آموزش اجباری است و در این زمینه برای  کشور پذیرنده حق شرط تعیین کرده است و حق شرط یعنی تعهد و عمل نکردن به تعهد به معنای دریافت اخطارر از سوی سازمان ملل متحد در زمینه حقوق بشر است.

لغو نشدن سند 2030، لغو و نقض آیات قرآن است

رییس سابق دانشگاه الزهرا(س) با تأکید براین که معلمان ما در هیمن نظام آموزشی که چارچوب های کلی آن را رهبر معظم انقلاب و اسلام و قرآن کریم معین کرده اند موفق به تربیت دانش آموزان برجسته المپیادی و دانشمندان هسته ای، نانو تکنولوژی و هوا و فضا شده اند، گفت: سند 2030 باید به کلی ملغی شود زیرا اگر این سند لغو نشود، مجبور خواهیم بود در آینده ای نزدیک آیات قرآن ر ا لغو کنیم.

وی افزود: این سند به صراحت ایران را متعهد به تربیت دانشمند کرده و از سوی دیگر از ایران می خواهد که دانشمندان و معلمان خود را در اختیار یونسکو قرار دهد تا آنها را در اختیار کشورهای اروپایی و منطقه ای قرار دهد که باید گفته شود برای ایران و دانشمند ایرانی ننگ است که با پول بیت المال آموزش دیده و در عربستان به وهابیت خدمت کنند.

عضو شورای انقلاب فرهنگی ادامه داد: تحت امر یونسکو بودن یعنی تحت امر اسرائیل و صهیونیست ها عمل کردن چراکه بارها سازمان اطلاعات و امنیت آمریکا یعنی سیا اعلام کرده است که یونسکو به شدت تحت حمایت این نهاد قرار دارد.

وی با اشاره به این که سند 2030 یعنی ترویج اسلام سکولار و آمریکایی گفت: اسلام سکولار و آمریکایی یک اسلام بی خاصیت است همانطور که در دنیای امروز مسیحیت به این شکل شده و قدرتی ندراد.

خزعلی با تأکید بر این که متأسفانه در راستای اجرایی کردن اهداف سند شوم 2030 در اولین اقدام به بهانه خشونت زدایی درس شهید فهمیده و 13 آبان از دروس دانش آموزان حذف شده است، افزود: این دروس مروج فرهنگ ایثار و شهادت هستند و حذف آنها یعنی حذف فرهنگ ایثار و شهادت از جامعه که با روح انقلاب و اسلام ناسازگار است.

وی ادامه داد: باید تجریه سایر کشورها برای درس عبرت شده و راه رفته دیگران را تکرار نکنیم.

وی افزود: قذافی و صدام زمانی که تمام منابع خود را دور ریختند و کنوانسیون های بین المللی را قبول کرده و در برابر غرب تسلیم شدند به راحتی آمریکا آنها را تحت سلطه گرفت بنابریان اگر ماه هم با منابع خود مانند انرژی هسته ای این کار را انجام دهیم در آینده ای نزدیک باید منتظر سرنوشتی مشابه صدام و قذافی باشیم.

هفت سال اول زندگی دوران فرهنگ و تمدن سازی کودکان است

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان این که هفت سال اول زندگی مهم ترین سال های در زندگی یک کودک و عصر فرهنگ سازی و تمدن سازی است، یادآور شد: اگر این هفت سال را طبق سند2030 به یونسکو واگذار کنیم دیگری چیزی از اسلام باقی نخواهد نماند زیرا یونسکو به یقین با منابع خود فرهنگ ما را دچار اضمحلال خواهد کرد و ما را به یک کشور خنثی در عرصه اسلامی و جهانی تبدیل خواهد کرد./968/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات