۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۴
کد خبر: ۵۰۸۷۹۹
با هدف انس و آشنایی با سبک زندگی قرآنی؛

​مسابقات قرآنی ویژه خانواده های شاهد و ایثارگر برگزار می شود

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم گفت: برگزاری مسابقات استانی قرآن کریم ویژه خانواده های معظم شاهد و ایثارگر در استان قم برگزار می شود.
سید جواد هاشمی مدیر کل بنیاد شهید قم

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید قم، سید جواد هاشمی با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی افزود: این مسابقات به منظور انس هر چه بیشتر نسل های ایثارگر با قرآن و سبک زندگی قرآنی در ادامه مسیر شهدا که بر انس با قرآن بسیار تاکید داشتند و با هدف شناسایی استعدادهای قرآنی و پرورش و تشویق این استعدادها برگزار می شود.
وی ادامه داد: مسابقات قرآن کریم روز پنج شنبه با حضور 180نفر از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در مجتمع فرهنگی امام خمینی (ره) برگزار می گردد.
مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم اضافه کرد: این مسابقات در مرحله شهرستانی با حضور بیش از 200نفر از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد که نفرات اول تا سوم هر رشته به مرحله استانی راه یافتند.
وی افزود: در این دوره مسابقات در رشته های مفاهیم،‌ حفظ،‌ قرائت و تفسیر قرآن کریم شامل دو رشته قرائت و پنج رشته حفظ از پنج جز تا 30 جز قرآن کریم برگزار می گردد.
گفتنی است، از بین شرکت کنندگان در این مرحله 20 نفر به مرحله کشوری راه می یابند و این مسابقات در مرحله کشوری شهریور ماه برگزار می شود./۸۷۲/د
۱۰۲/ی

ارسال نظرات