۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۷
کد خبر: ۵۰۸۹۹۵
مدیر ستاد اقامه نماز استان قم:

ترویج و توسعه فرهنگ نماز را وظیفه خود بدانیم

خامه یار با تأکید بر ترویج و توسعه فرهنگ نماز به عنوان یک وظیفه گفت: توجه به امر نماز و توسعه آن سبب رحمت الهی و کاهش آسیب‌های اجتماعی می شود.
ستاد ترویج اقامه نماز

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل ستاد اقامه نماز استان قم، محمد خامه‌یار در شورای اداری شهر دستجرد افزود: توجه به امر نماز و توسعه آن سبب رحمت الهی و کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد شد و همه باید در این زمینه تلاش کنیم تا جامعة نمازی داشته باشیم.
وی خاطرنشان کرد: باید با ایجاد زمینه‌های لازم، فرهنگ اقامه نماز را توسعه دهیم. مدیر ستاد اقامه نماز از برگزاری اولین پیش اجلاس نماز در شهر دستجرد خبر داد و گفت: این برنامه در دومین روز دهة کرامت در این شهر برگزار خواهد شد و از فعالان نماز، روحانیان مستقر در مناطق محروم که در امر نماز تلاش داشته‌اند، تجلیل به عمل خواهد آمد.
وی برگزاری پیش اجلاس نماز در این شهر را گامی مؤثر در ترویج فرهنگ نماز دانست و گفت: امید است با همدلی و همکاری همة دستگاه‌های اداری این شهر این حرکت فرهنگی به نحو شایسته‌ای صورت بگیرد و نتایج مطلوبی را برای اهالی منطقه به ویژه جوانان داشته باشد.
در این جلسه بشخدار دستجرد هم ضمن استقبال از برگزاری پیش اجلاس نماز، آمادگی مدیران و مسئولان شهر دستجرد را در این زمینه اعلام کرد.
حاج حسینی گفت: افتخار ما این است که در خدمت نماز باشیم و در ترویج آن تلاش کنیم.
شایان ذکر است در حاشیه برگزاری پیش اجلاس استانی نماز در دستجرد پرچم گنبد حرم رضوی توسط خادمان آستان قدس رضوی به این شهر آورده خواهد شد./
۹۲۰۱۰۲/ی

 

ارسال نظرات