۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۵۰۹۰۷۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

برگزاری گفتمان های دینی فرصتی مناسب در خنثی سازی هجمه های فرهنگی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به گسترش هجمه های فرهنگی و هدف قرار دادن نسل جوان و نوجوان گفت: برگزای گفتمانهای دینی و بصیرت بخشی به این قشر بهترین فرصت برای خنثی سازی هجمه های فرهنگی دشمنان است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان

حجت‌الاسلام سعید مهدوی‌، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به گسترش روزافزون هجمه های فرهنگی اشاره کرد و بیان داشت: تبلیغ مستمر به موقع مهم ترین عامل برای مقابله با هجمه های فرهنگی است.

وی با اشاره به اینکه دشمن در قالب طرح هجمه های فرهنگی مختلف نسل جوان و نوجوان را هدف قرار داده است، افزود: با برگزاری گفتمانهای دینی با محوریت موضوعات مختلف می توان این قشر را نسبت به ارزشهای دینی آشنا ساخت و جلوی گسترش هجمه های فرهنگی را گرفت.

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: گفتمان های دینی با عنوان عفاف و حجاب، سبک زندگی اسلامی، اقتصاد مقاومتی، آسیب های پیش روی نسل جوان، آثار مخرب ماهواره، استفاده صحیح از فضای مجازی و دیگر مسائل روز جامعه برگزار می شود.  

وی بیان داشت: با بصریت افزایی در قالب اجرای گفتمان‌ ها می‌توان حرکت مؤثری برای کاهش آسیب‌ها در جامعه انجام داد.

حجت الاسلام مهدوی در ادامه با اشاره به اینکه در سال تحصیلی 95- 96 تعداد 548 گفتمان دینی در مدارس مقطع متوسطه استان لرستان برگزار شد، افزود: در این راستا 62 نفر از اساتید برجسته حوزه و دانشگاه با تبلیغات اسلامی لرستان همکاری داشتند.

وی یادآور شد: گفتمان های دینی در موضوعات چهارگانه سواد رسانه ‌ای و فضای مجازی، دین و زندگی، راهکارهای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان بیان داشت: همزمان با پایان سال تحصیلی و آغاز طرح اوقات فراغت برنامه هایی ویژه در این ایام برای دانش آموزان برگزار می شود و برگزاری گفتمان های دینی همچنان ادامه دارد.

وی افزود: مبلغان اعزامی با حضور در پایگاه های اوقات فراغت بین نسل جوان و نوجوان ارزش های دینی را تبیین و با نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی تلاش می کنند جلوی آسیب های حاصل از هجمه های فرهنگی را بگیرند./9459/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات