۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۹
کد خبر: ۵۰۹۴۴۱
امام جمعه همدان:

ضعف در اعتقادات سبب ضعف در امور اجتماعی می شود

آیت الله طه محمدی گفت: مردم باید بدانند در قبال استفاده نادرست و اسراف در آخرت باید پاسخگو باشند و این وظیفه روحانیان و مبلغان است، زیرا تا زمانی که دین ما ضعیف باشد همه چیز در جامعه ضعیف خواهد بود.
طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان امروز در دیدار با شرکت برق باختر اظهار داشت: متاسفانه امروز به دلیل مشکلات اقتصادی و بی کاری بسیاری از خانواده ها توان پرداخت قبوض خود را ندارند، باید تدبیری اندیشه شود تا از این خانواده ها مبلغی دریافت نشود، ما نمی توانیم به آنها بگوییم جون پول ندارید، نباید استفاده کنید.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اگر ثروت به طور درست در بین مردم تقسیم می شد ما شاهد این اختلافات طبقاتی نبودیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان ابراز داشت: اقتصاد مقاومتی دارای دو بدنه تولید و مصرف است، در قسمت مصرف ما باید با آشنا کردن مردم و انجام صحیح الگوی مصرف از اسراف این نعمات جلوگیری کنیم.

وی تصریح کرد: باید در مرحله نخست در شهرهای بزرگ نحوه صحیح استفاده از آب و برق و گاز را برای مردم شریح دهیم و بعد در مراحل بعدی در شهرها کوچک و روستاها آموزش دهیم و به مرور نتیجه آن را خواهیم دید.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: آن طور که در دین ما است باید به طور کامل نه زیاد و نه کم، نحوه صحیح استفاده از این نعمات را به مردم آموزش دهیم.

وی در پایان اظهار داشت: مردم باید بدانند در قبال استفاده نادرست و اسراف در آخرت باید پاسخگو باشند و این وظیفه روحانیان و مبلغان است، زیرا تا زمانی که دین ما ضعیف باشد همه چیز در جامعه ضعیف خواهد بود./۹۷۹/۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات