۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹
کد خبر: ۵۰۹۸۸۰
مولوی سلامی مطرح کرد؛

تشخیص راه از بیراهه و حصول اقتدار و استحکام نظام با مدیریت رهبری انقلاب

نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: با مدیریت صحیح ایشان توانسته‌ایم راه را از بیراهه تشخیص داده و همه حوادث و چالش های بزرگ را پشت سر گذاریم و بیش از پیش مقتدر و محکم به مسیر خود ادامه دهیم.
مولوی سلامی

مولوی نذیراحمد سلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: در اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران نظامی پایدار و بر مبنای قوانین و احکام الهی است تردیدی وجود ندارد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: از آنجا که نظام ما مبتنی بر منشور آسمانی یعنی کلام خدا و سنت پیامبر بوده رنگ الهی دارد و خداوند خود حافظ و نگهدار این نظام است و از این بابت است که نظام جمهوری اسلامی ایران تا به حال مستحکم مانده و ان شاالله به ماندگاری خود ادامه خواهد داد.

وی با تأکید بر نقش پررنگ امام راحل و رهبر معظم انقلاب در مدیریت صحیح کشور، خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) تا زمانی که در قید حیات بودند سیاست های کلی را با توجه به توانمندی سیاسی و فقهی خود به خوبی اجرا کرده و جامعه را به شکلی صحیح مدیریت می‎کردند و هم اکنون نیز افکار و اندیشه های ایشان برای نظام و رهبری نقشه راه است.

مولوی سلامی افزود: پس از ایشان هم جانشین به حقشان حضرت آیت الله خامنه ای با توجه به کفایت سیاسی و توان مدیریتی بالا و استانداردی که دارند از جامعه و نظام صیانت می‌کنند.

وی با اشاره به نقش مهم رهبری در مدیرین نظام، بیان داشت: نقش مدیریتی رهبر معظم انقلاب بسیار آشکار است؛ چرا که با مدیریت صحیح ایشان توانسته‌ایم راه را از بیراهه تشخیص داده و همه حوادث و چالش های بزرگ را پشت سر گذاریم و بیش از پیش مقتدر و محکم به مسیر خود ادامه دهیم./831/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات