۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۷
کد خبر: ۵۱۰۰۲۲

تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ملی خوشویسی رضوی در لرستان

مهلت ارسال آثار علاقه مندان شرکت در پانزدهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی در لرستان تا ۲۰ تیرماه جاری تمدید شد.
جشنواره رضوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، استان لرستان در مرداد ماه سال جاری میزبان برگزاری پانزدهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی است.

تاکنون آثار زیادی از سوی علاقه مندان به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است و با توجه به استقبال فراوان علاقه مندان مهلت ارسال آثار تا 20 تیرماه جاری تمدید شد.

علاقه ‌مندان جهت نام نویسی و ارسال آثار باید به سامانه الکترونیکی جشنواره بین ‌المللی امام رضا(ع) به نشانی portal.shamstoos.ir و یا سایت جشنواره به آدرس: lorestan.shamstoos.ir مراجعه کنند.

همچنین علاقه مندان با تکمیل فرم مشخصات و ارسال تصویر آثار خود می توانند در جهت شرکت در پانزدهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی اقدام کنند.

بر اساس این گزارش، سبک زندگی اسلامی ایرانی با رویکرد شعار و با الهام از آموزه‌های رضوی، احادیث و روایات حضرت امام رضا(ع)، اشعار و دلنوشته‌های شاعران و هنرمندان در حوزه فرهنگ رضوی، روایات منقول از معصومین(ع) در مورد حضرت امام رضا(ع) از محورهای برگزاری جشنواره رضوی است.

گفتنی است، جشنواره خشنویسی رضوی در بخش مسابقه(رقابتی) و نمایشگاهی در قالب نستعلیق، شکسته نستعلیق، ثلث، نسخ و خط تحریری و در بخش ویژه نیز به تولید آثاری پرداخته میشود که محتوا و مضمون آثار حول محور کرامت انسانی با الهام‌ از آموزه‌ های رضوی، اهل ‌بیت(ع) و قرآن‌ کریم است./9459/۲۰۴/ب2

ارسال نظرات