۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۵۱۰۴۰۸
امام جمعه شادگان:

نقش سپاه در زمینه محرومیت زدایی و سازندگی انکارناپذیر است

حجت الاسلام شرفی با اشاره به نقش سپاه پاسداران در محرومیت زدایی روستاها و مهندسی جنگ در دوران دفاع مقدس نقش این نهاد مهم را انکار ناپذیر توصیف کرد.
امام جمعه شادگان شرفی

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید مجید شرفی، امام جمعه شادگان در آیین مراسم افتتاحیه اجرای پروژه های محرومیت زدایی از سوی سپاه در شهرستان شادگان، اظهار داشت: اجرای پروژه های محرومیت زدایی علاوه بر رونق روستاها و سازندگی، سبب ایجاد شور و نشاط در میان روستائیان خواهد شد.

امام جمعه شادگان درباره نقش مؤثر سپاه در محرومیت زدایی، ابراز داشت: نقش سپاه پاسداران در محرومیت زدایی و امر سازندگی انکارناپذیر است و فعالیت های فراوانی را در این زمینه محرومیت زدایی شاهد هستیم.

رییس شورای فرهنگ عمومی شادگان با اشاره به نقش تأثیرگذار سپاه پاسداران در هشت سال دفاع مقدس، بیان داشت: سپاه پاسداران در ایجاد تأثیرگذاری در رشد و شکوفایی کشور نقش بسزایی داشت و مهندسی جنگ از سوی سپاه پاسداران در دفاع مقدس و هشت سال جنگ تحمیلی صورت گرفت.

حجت الاسلام شرفی در ادامه گفت: بسیج و سپاه به عنوان یکی از بزرگترین نهادهای کشور از ظرفیت های فراوانی در عرصه های مختلف از جمله عمرانی و آبادانی روستاها برخوردار است و همواره با انجام کارهای عمرانی نسبت به رفع محرومیت تلاش های زیادی را انجام داده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نقش سپاه پاسداران و بسیج سازندگی در عمران و آبادانی روستاها بوده و بسیج سازندگی حضور مؤثری در محرومیت زدایی و برچیده شدن فقر از چهره محرومان جامعه را همواره بر دوش داشته است./9453/۱۰۲/ب2

ارسال نظرات