۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۱
کد خبر: ۵۱۰۷۳۸
جلالی:

افراد با تجربه در شورای شهر قم حضور دارند

رییس سنی شورای شهر قم با اشاره به این که با کاهش اعضای شورای شهر زمینه افزایش اتحاد و اختلاف آرا کم شده است، گفت: اعتماد مردم قم به شورای شهر پنجم با تلاش و کوشش پاسخ داده خواهد شد.
جلالی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، عبدالله جلالی، رییس سنی شورای شهر قم امروز در دیدار اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر قم با آیت الله سید محمد سعیدی که در سالن محراب آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزرا شد، با اشاره به ویژگی های پنجمین شورای شهر قم گفت: تعداد اعضا شورای پنجم از ۲۱ نفر به ۱۳ نفر کاهش یافته و این به معنای انسجام اعضا و کاهش اختلاف سلیقه و آرای اعضای شورای شهر است.

وی افزود: منتخبان دوره پنجم دارای تخصص های مختلف، تجارب متعدد و متناسب با نیاز شهر قم هستند و به لحاظ ترکیب سنی هم نسبت به گذشته متفاوت است و قرار گرفتن افراد با تجربه در کنار جوانان متخصص از ویژگی های بارز این دوره از شورا در مقایسه با سایر دوره ها است.

رییس سنی شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: از اهدافی که این شورا به دقت تمام دنبال می کند شناخت کلی از وضعیت شهر، منابع و بودجه کلی، بررسی تعیین شاخص های انتخاب شهردار بر اساس فرآیند علمی می باشد که امیدواریم بتوانیم بر اساس شاخصه هایی که احصاء شده به گزینه مناسبی برسیم.

جلالی با بیان اینکه شهردار قم باید ویژگی های خاص خودش را از لحاظ انطباق با شاخصه ها داشته باشد و انتخاب مناسب، عملکرد مناسب و خوب و رضایت مندی شهروندان از عملکرد شهردار امری بسیار مهم برای شورای شهر است، ادامه داد: پاسخ اعتماد مردم به این شورا با تلاش و کوشش، امانت داری و خدمت گزاری داده خواهد شد و امیدواریم با دعای مردم در این مسیر موفق باشیم./837/پ ۲۰۲/ص

ارسال نظرات