۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۵۱۰۹۱۶
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

القاب برای انسان دردی را دوا نمی کند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه القاب برای انسان دردی را دوا نمی کند، گفت: بزرگان در طول تاریخ بر اساس انسانیت راه خود را انتخاب کردند و به درجات بالایی رسیده اند.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ظهر امروز در دیدار دست اندرکاران برگزاری یادواره شهدای زن مجاهد مسلمان در بیرجند اظهار داشت: انسان طالب کمال است و بیشتر به خیر می اندیشد، اما افرادی هستند که ملاک آن ها خوشی است و تنها خیر را در رفاه می بینند.

وی گفت: خیر انسان در کمال است البته این به معنای نادیده گرفتن تمام خوشی های خود نیست بلکه باید این خوشی ها را به گونه ای تنظیم کرد که در مسیر خیر باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه القاب برای انسان دردی را دوا نمی کند، افزود: بزرگان در طول تاریخ بر اساس انسانیت راه خود را انتخاب کردند و به درجات بالایی رسیده اند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: امروز که فتنه ها و راه های گمراهی فراوان شده و دشمنان تهاجمات فرهنگی را آغاز کرده اند جای خوشحالی دارد که فرزندان این سرزمین و زن و مرد به برکت اسلام و انقلاب حرکت های امیدوارکننده رو به کمال دارند.

وی با بیان اینکه سرنوشت انسان باید در مسیر خیر و کمال باشد و از عمر خود به درستی استفاده کنیم، ادامه داد: باید عمر خود را غنیمت بشماریم زیرا عمر که از دست برود دیگر تکرار نمی شود.

رییس شورای حوزه علمیه خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: کلمه «مبارک» تنها لفظ نیست، اگر کاری کردیم که عمر ما برکت پیدا کرد و به خیر رسید می توان گفت مبارک است اما اگر عمر خود را ضایع کردیم باید تسلیت بگوییم.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: انسان دارای اراده است و می توان جنبه انسانیتش را در این قالب تعریف کرد، با اراده می تواند برای هر مسأله ای تصمیم گیری کند./202/880/ب1

ارسال نظرات