۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۵
کد خبر: ۵۱۱۱۰۵

مروجان فرهنگ ایثار و شهادت در قم تجلیل می شوند

مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم گفت: مراسم تجلیل از برگزار کنندگان یادواره های شهدا،‌ حسینیه های شهدای فعال،‌ راویان دفاع مقدس به عنوان مروجان فرهنگ ایثار و شهادت در قم برگزار می شود.
سید جواد هاشمی مدیر کل بنیاد شهید قم

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید استان قم، سید جواد هاشمی با اشاره ​به برگزاری مراسم تجلیل از مروجان فرهنگ ایثار و شهادت در قم افزود: به منظور تشویق و ترغیب و معرفی مروجان فعال فرهنگ ایثار و شهادت کسانی که در طول سال با اجرای برنامه های مختلف و گرامی داشت یاد و نام شهدا در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام بر می دارند،‌ مراسم تجلیل از ایشان برگزار می گردد.

وی ادامه داد: این مراسم مرداد ماه همزمان با روز آزادگان و با حضور آزادگان سرافراز استان قم برگزار و از مروجان فرهنگ ایثار و شهادت تجلیل صورت می گیرد.

وی اضافه کرد: 24 حسینیه شهید در سطح استان قم در طول سال در راستای نشر فرهنگ ایثار و شهادت با برگزاری مراسم ها و محافل مذهبی تلاش می کنند در ایام ماه مبارک رمضان نیز حسینیه های شهدا فعالیت های قابل توجهی در زمینه های قرآنی، ‌سخنرانی،‌ مراسم های مذهبی و مسابقات فرهنگی برگزار کردند./۸۷۲/د۱۰۲/ج

ارسال نظرات