۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۵۱۱۱۹۰
نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس:

فراکسیون روحانیان مجلس باید فعال‌تر شود

حجت الاسلام و المسلمین نصرالله پژمان‌فر با اشاره به عملکرد یکساله فراکسیون روحانیت گفت: فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی باید در بخش‌های مهم فرهنگی به صورت فعال‌تر عمل کند.
فراکسیون روحانیت

حجت الاسلام نصرالله پژمان‌فر، عضو هیأت رئیسه فراکسیون روحانیت و نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، درباره عدم پویایی و کم‌کاری فراکسیون روحانیت مجلس، گفت: طبیعتاً فراکسیون روحانیت باید بیش از این فعال باشد، به علت اینکه امروز در مسائل پیش‌رو از جمله مسائل فرهنگی روحانیت نقش بسیار مهمی دارد.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: در جامعه کنونی خلاءهای زیادی در فضاهایی که تحت اشراف مسائل دینی و فرهنگی است وجود دارد که این کمبودها مشهود است.


وی با تشریح عملکرد فراکسیون روحانیت در یکسال اخیر، بیان داشت: اگر چه اعضای محترم فراکسیون روحانیت وقت زیادی به بخش‌های مختلف اختصاص می‌دهند و در تلاش هستند؛ اما انتظار می‌رود این فراکسیون فعال‌تر از گذشته عمل کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بخشی از کم‌کاری این فراکسیون مربوط به ضعف هیئت رئیسه آن است، البته شاید علت دیگر آن کم بودن تعداد روحانیان در این فراکسیون باشد؛ اما طبعاً با تعداد کم نیز باید فعالیت بیشتری از روحانیان وجود داشته باشند، همچنین کسانی که برای هیئت رئیسه تصمیم می‌گیرند لازم است برای برگزاری جلسات فعال‌تر عمل کنند./۸۵۶/ ۳۰۲/ص

ارسال نظرات