۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۶
کد خبر: ۵۱۱۷۰۷
مدیرکل بنیاد شهید قم خبر داد؛

راهیابی ​۲۱ نفر از خانواده های شاهد و ایثارگر قم به مسابقات سراسری قرآن کریم

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم گفت: ۲۱ نفر از شرکت کنندگان شاهد و ایثارگر در مسابقات استانی قرآن کریم به بیست و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله کشوری راه یافتند.
مسابقه قرآن

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید استان قم، سید جواد هاشمی با اشاره به راهیابی ​۲۱نفر از خانواده های شاهد و ایثارگر قم به مسابقات سراسری قرآن کریم گفت: در رشته حفظ کل قرآن کریم محمد حسین سلیمانی پور،‌ فاطمه علی عسگری‌ و فاطمه حسینی نیا،‌ در حفظ 20 جزء  زهره خلیلی و ‌معصومه رخشانیا،‌ در حفظ 15 جزء معصومه بند علی نصر آبادی،‌ در حفظ 10 جزء عاطفه گلستانی و زهرا سادات موسوی،‌و در حفظ 5 جزء فاطمه و فائزه گلستانی و‌امیر حسین قدیری مفرد  به مرحله کشوری این دوره از مسابقات راه یافتند.
وی اضافه کرد: در رشته قرائت حمید خاوری مقدم،‌ محمد هادی فاطمی تبار، فاطمه نائبی موحد و شیما امیری ‌، در رشته تفسیر علی زاهدی و طاهره محدثی و در رشته مفاهیم محمد دهقانی و کاظم اسدی کیا، وفا نوری هشتری و نرجس ابوطالبی  به مسابقات کشوری قرآن کریم راه یافتند.
وی اضافه کرد: مسابقات استانی قرآن کریم در ماه جاری با حضور 170نفر از خانواده های معظم شاهد و ایثارگر استان قم در مجتمع فرهنگی امام خمینی (ره) برگزار شد./۸۷۲/د
۱۰۲/ی

ارسال نظرات