۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۵۱۲۰۴۲

حجت الاسلام مولایی قائم مقام بنیاد علوم وحیانی اسراء شد

طی مراسمی و با حضور شماری از مسؤولان حوزوی، حجت الاسلام مولایی مدیر عامل سابق خبرگزاری حوزه به عنوان قائم مقام بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء معرفی شد.
مراسم معارفه قائم مقام بنیاد اسراء مراسم معارفه قائم مقام بنیاد اسراء مراسم معارفه قائم مقام بنیاد اسراء

به گزارش خبرگزاری رسا، آیین معارفه قائم مقام ریاست بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء با حضور مدیران حوزه علمیه، علما، محققین و کارکنان بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء در محل سالن همایش های بنیاد اسراء برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام مولایی به سمت قائم مقامی ریاست بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء منصوب گردید.

وی پیش از این به عنوان مدیر عامل خبرگزاری حوزه ایفای نقش می کرد.

نگاه حوزه به مجموعه بنیاد اسراء نگاه توام با عظمت است

در این مراسم حجت الاسلام مولایی در سخنانی به برخی از اهداف پیش روی بنیاد اسراء اشاره کرد و اظهار داشت: ارائه معارف و فرهنگ اهل بیت(ع) به دنیا فرصتی است که انقلاب اسلامی در اختیار ما قرار داد و ما متاسفانه هنوز نتوانسته ایم از این فرصت به درستی و به طور کامل بهره ببریم.

وی ابراز داشت: بنیاد اسراء یکی از فرصت های خوبی است که مستظهر به شخصیت فرزانه ای مانند آیت الله العظمی جوادی آملی است. لذا این بنیاد با تکیه بر اندیشه های این شخصیت ممتاز وظایف بسیار بزرگی را در پیش روی خود دارد.

قائم مقام ریاست بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء تصریح داشت: نگاه حوزه به مجموعه بنیاد اسراء نگاه توام با عظمت است این بنیاد در بخش پژوهش ، آموزش ، IT و دیگر حوزه های فرهنگی اقدامات بسیار مهمی را صورت داده است اما باید بدانیم این کافی نیست.

وی تاکید داشت: جهان امروز انتظارات زیادی از ما دارد، پتانسیل های پنهانی که در بنیاد وجود دارد ما را به یک افق فراتر فرا می خواند و وظایف ملی و بین المللی افزونتری را بر عهده ما می گذارد که با یک همدلی و هم افزایی جدی می توانیم به آنها نائل شویم.

در پایان این مراسم حکم قائم مقامی ریاست بنیاد اسراء توسط حجت الاسلام دکتر مرتضی جوادی آملی به حجت الاسلام مولایی اهدا شد. /۹۲۴/د۱۰۲/ج

ارسال نظرات