۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۵۱۳۶۹۱
دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر:

قدرت مظلومیت حضرت علی اصغر در زمینه سازی و معرفی امام زمان اثرگذار است

دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) گفت: قدرت مظلومیت حضرت علی اصغر(ع) در زمینه سازی و معرفی امام زمان (عج) اثرگذار است چرا که پیام عاشورا همان مبارزه با استکبار و دشمنان بشریت است.
منافی پور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درمشهد، داود منافی پور، دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) امروز 3 مرداد در نشست سالانه مسؤولان مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) که در حرم رضوی برگزار شد، گفت: فعالیت های این مجمع رونمایی از سند مظلومیت کربلا است که فریادی رسا و اثرگذار است.

وی با بیان اینکه نقطه عطف جامعه هدف ما زنان هستند، افزود: در واقع زن، نقطه پرورش نگاه خداست که تا به امروز هنوز کسی نتوانسته است این قوه بی نظیر را به خوبی کشف کند و بشناسد.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه عاشورا در بین ادیان آسمانی و غیر آسمانی گفت: هندوستان جایگاه ویژه ای در عشق ورزی به اهل بیت (ع) و زمینه سازی برای حیات شیعه دارد و حرکت برای انتقال پیام حضرت علی اصغر (ع) فقط به شیعیان ختم نمی شود.

منافی پور با اشاره به آغاز فعالیت این مجمع در خصوص انتقال پیام مظلومیت حضرت علی اصغر (ع) به دنیا از سال 1382 تاکنون گفت: هدف گذاری این مجمع برای 2 برنامه 10 ساله پیش بینی شده و به این ترتیب این جلسات روضه خوانی به 21 هزار جلسه در تمام دنیا خواهد رسید.

وی با اشاره به چهار اصل در انتقال پیام حضرت علی اصغر(ع) تصریح کرد: روشنگری نخبگان و همه منابع شیعه نسبت به مظلومیت حضرت علی اصغر، ارسال پیام آن حضرت به مسلمانان غیرشیعه، تصحیح تلقیات اهل سنت پیرامون عاملان و قاتلان فاجعه کربلا و ارسال پیام حضرت به کل پیروان ادیان آسمانی و آحاد بشریت این چهار اصل را شامل می شود.

منافی پور با بیان اینکه به غیر از کربلا نمی توانیم در عرصه دیگری با این قدرت زمینه ساز باشیم، اظهار کرد: با این روضه خوانی ما کربلا را به دنیا مخابره کردیم اما کافی نیست.  

دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) افزود: قدرت مظلومیت حضرت علی اصغر(ع) در زمینه سازی و معرفی امام زمان (عج) اثرگذار است چرا که پیام عاشورا همان مبارزه با استکبار و دشمنان بشریت است./934/پ202/ب1

ارسال نظرات