۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۱
کد خبر: ۵۱۳۸۱۳
در سومین روز از دهه کرامت صورت می گیرد؛

دیدار خادمان کریمه اهل بیت با خانواده شهدای مدافع حرم

در ​سومین روز از دهه کرامت که به نام مدافعان حرم ، مظهر نشاط معنوی و روحیه انقلابی نامگذاری شده است؛ دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم با حضور خادمان حرم حضرت معصومه(س) صورت می گیرد.
دهه کرامت

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید استان قم، روزهای دهه کرامت هر روز با عناوینی نامگذاری شده است که روز سوم آن از سوی کارگروه محتوایی شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت بنام شهدای مدافع حرم می باشد.

در این راستا برنامه ریزی دیدار از خانواده معظم شهدای مدافع حرم ایرانی و غیر ایرانی با حضور خادمان حرم حضرت معصومه (س) وکارکنان بنیاد شهید وامور ایثارگران انجام می شود.

در این برنامه از شش خانواده معظم شهید مدافع حرم حضرت زینب (س)  با حضور در منازل این شهدا در قم بازدید خواهد شد.  

نامگذاری این ایام به ترتیب از روز نخست در سالروز میلاد بانوی کرامت بنام "حضرت فاطمه معصومه (ع)؛ الگوی شایسته دختران" ،"شهر مقدس قم؛ حرم اهل بیت (ع)، سرچشمه معارف الهی"، "مدافعان حرم؛ مظهر نشاط معنوی و روحیه انقلابی"، "خانواده مهدوی؛ کانون عطوفت و صداقت" نامگذاری شده است.

سایر روزهای این دهه مبارک به نام "امامزادگان (ع)؛ هدیه الهی، ذخایر معنوی"،"حضرت احمد بن موسی (ع)؛ امین ولایت، چراغ هدایت"،"مسجد؛ خانه بندگی، طراوت زندگی"، "زیارت با معرفت؛ کمال آرامش و سعادت"، "مشهد مقدس؛ پایتخت فرهنگی جهان اسلام" و "خردورزی؛ سیره امام رضا (ع)در تعلیم و تربیت" و سالروز ولادت پر خیر و برکت امام رضا (ع) با عنوان "امام رضا (ع)؛  محور وحدت و مهربانی" نامگذاری شده است./۸۷۲/د۱۰۲/ج

ارسال نظرات