۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۸
کد خبر: ۵۱۳۹۹۲
امام جمعه پاوه:

کاروان خدام رضوی پیام آور وحدت و معنویت در بین مردم شیعه و اهل سنت است

امام جمعه پاوه به حضور کاروان خدام رضوی در پاوه اشاره کرد و گفت: کاروان خدام بارگاه منور و ملکوتی امام رضا (ع) پیام آور وحدت و معنویت در بین مردم شیعه و اهل سنت است.
امام جمعه پاوه امام جمعه پاوه امام جمعه پاوه امام جمعه پاوه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، کاروان خدام بارگاه منور و ملکوتی آقا علی ابن موسی رضا (ع) ظهر امروز در میان استقبال گرم مردم روستای هجیج به آستان مبارک امام زاده سید عبیداله ابن موسی ابن جعفر (ع) رسید.

ماموستا ملا قادر قادری، امام جمعه اهل سنت شهرستان پاوه در این مراسم تصریح کرد: کاروان خدام بارگاه منور و ملکوتی امام رضا (ع) پیام آور وحدت و معنویت در بین مردم شیعه و اهل سنت است.

امام جمعه پاوه خاطرنشان کرد: مردم شیعه و اهل سنت در تمام صحنه های پرخطر انقلاب در کنار یکدیگر از خاک و میهن خود پاسداری کردند امروز نیز وحدت و انسجام میان مسلمانان منسجم تر شده است.

این مسؤول یادآور شد: امام رضا (ع) محود وحدت و همبستگی میان مردم شیعه و اهل سنت است و خوشحالیم که این مهم محور وحدت و همبستگی هرچه بیشتر میان مسلمانان شده است.

وی تصریح کرد: باید قدر محورهای وحدت را در اسلام دانست؛ زیرا امروز دشمنان اسلام به دنبال از بین بردن محورهای وحدت مسلمانان هستند.

ماموستا قادری اظهار داشت: خوشبختانه اسلام در جهان در حال صدور بوده و عده بسیاری از مردم به دین اسلام جذب می شوند که این مهم به برکت وحدت و همبستگی مسلمانان است.

امام جمعه پاوه در پایان تأکید کرد: تبعیت از ولایت فقیه رمز تداوم اسلام و انقلاب بوده و امید است که به همت علمای شیعه و اهل سنت وحدت میان مسلمانان منسجم تر شود./۸۵۷۱/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات