۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۲
کد خبر: ۵۱۴۰۴۹
با حضور کاروان زیر سایه خورشید؛

پرچم حرم امام رضا میهمان خانواده شهدا شد

همزمان با دومین روز از دهه کرامت پرچم حرم رضوی با حضور خادمان حرم ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) و خادمان به شهدا وارد بنیاد شهید وامور ایثارگران شد.
بنیاد شهید

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، پرچم حرم امام هشتم با حضور کاروان زیر سایه خورشید مورد استقبال گرم مدیرکل و کارکنان بنیاد شهید وامور ایثارگران و خانواده معظم شهدا قرار گرفت.
خادمان به شهدا و خانواده معظم شهدا ضمن استقبال، پرچم گنبد و بارگاه امام علی بن موسی الرضا (ع) را در میان شور و شوق و اشک و مدیحه سرایی خادمان حرم، ‌تبرک نمودند.  
مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران در این مراسم ضمن خیر مقدم به خادمان حرم رضوی و تبریک دهه کرامت حضور پرچم متبرک امام رضا (ع) را در این فضای مطهر به عطر شهدا از عنایات حضرت دانست و افزود: انوار قدسی و مطهر این دو بارگاه عظیم در ایران اسلامی موجب عزت و عظمت جمهوری اسلامی است.
سردار هاشمی افزود: دهه کرامت،‌ دهه معرفت نسبت به حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و حضرت معصومه (س) است،‌ اهمیت شناخت مقام ایشان تا اندازه ای است که فرموده اند زیارت با معرفت حضرت جزای بهشت را به زایران می دهد.
نماینده کاروان در سایه خورشید در این برنامه گفت: امیدواریم از عنایات امام رضا (ع) هیچگاه مدیون خونهای پاک شهدا نباشیم.
وی تاکید کرد: امید است به حق امام رضا (ع) توفیق هرچه بیشتر در خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا را داشته باشیم.
وی به دیدار با مادر بزرگوار شهیدان سلیمانیان که در اولین روز از دهه کرامت در قم با حضور خادمان رضوی انجام شد اشاره کرد و افزود: دیدار با وی انقلابی در ما ایجاد کرد، امروز‌ ما نه تنها شرمنده شهدا که شرمنده خانواده شهدا هستیم و هرچه به آنها خدمت کنیم بازهم کم است .
برادر شهیدان مجتهد زاده نیز در این مراسم گفت: هرچه در فضایل حضرت فاطمه معصومه، کریمه اهل بیت (س) بگوییم بازهم کم است،‌ ایشان مورد سفارش چهار معصوم (ع) می باشند.
حجت الاسلام مجتهد زاده افزود: حتی زمانی که آیت الله مرعشی در مسجد سهله چهل نوبت حضور می یابند،‌ تا محل دفن حضرت فاطمه زهرا (س) را از فرزندشان امام عصر (عج) جویا شوند،‌ حضرت ایشان را به بارگاه منور حضرت فاطمه معصومه (س) هدایت می کنند.
وی ادامه داد: بارگاه منور حضرت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) افتخار جهان اسلام است،‌ در قم 400 امامزاده بزرگوار است که بارگاه حضرت معصومه (س) درخشان تر از همه این انوار می باشد./۸۷۲/د
۱۰۲/ی

ارسال نظرات