۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۸
کد خبر: ۵۱۵۱۹۱
از سوی مرکز آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات؛

دوره تکمیلی تربیت خطیب برگزار می شود

دوره تکمیلی تربیت خطیب ویژه برادران مبلغ با همت مرکز آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی و با حضور حجت الاسلام والمسلمین رفیعی برگزار می شود.
حجت الاسلام حقیقت

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه، حجت الاسلام حسین حقیقت رییس اداره آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به برگزاری دوره های مقدماتی و متوسطه تربیت خطیب گفت: به همت مرکز آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی دوره مقدماتی و متوسطه با حضور استاد ملانوری و تعداد ۷۰نفر از مبلغان برگزار شد.
وی افزود: در ادامه مباحث دوره های قبل، دوره تکمیلی تربیت خطیب ویژه برادران مبلغ با هدف توانمند سازی مبلغان برای حضور موثر در عرصه های تبلیغی برگزار می شود.
این مقام مسؤول عنوان کرد: در این دوره اساتید مجرب به تبیین مباحث کاربردی خواهند پرداخت که می تواند برای دانش پژوهان بسیار مفید باشد.
رییس اداره آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی به برنامه های دوره تکمیلی تربیت خطیب اشاره و تصریح کرد: این دوره با حضور استاد رفیعی و با شرکت تعدادی از مبلغان که در دوره های قبل حضور داشته اند برگزار می شود.
وی با پرداختن به جزئیات این دوره ابراز داشت: مکان برگزاری دوره مرکز آموزش های کابردی دفتر تبلیغات اسلامی و شروع دوره قبل از ماه محرم خواهد بود.
حجت الاسلام حقیقت خاطر نشان کرد: مبلغان گزینش شده جهت شرکت در این دوره می توانند از طریق سایت بلاغ ثبت نام به عمل آورند./۸۷۲/د
۱۰۲/ی

ارسال نظرات