۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۵۱۶۶۰۸
آیت الله حیدری در جمع سران عشایر بصره:

داعش زاییده نفاق است

آیت الله حیدری گفت: تفکر تکفیری تحمل دیدن اجتماع و اتحاد را ندارد و به طور خاص از جمع مسلمانان حول محور ائمه اطهار هراس دارد.
آیت الله محسن حیدری

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در حسینیه العبادی بصره اظهار داشت: داعش زاییده نفاق و تفکر صهیونیسم است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: شادمانی ملت ایران از پیروزی روزهای اخیر ملت عراق بر تکفیران است.

آیت الله حیدری افزود: تفکر تکفیری تحمل دیدن اجتماع و اتحاد را ندارد و به طور خاص از جمع مسلمین حول محور ائمه هراس دارد؛ چرا که با وحدت مسلمانان فرصتی برای توطئه و میدان داری ندارد.

امام جمعه موقت اهواز ادامه داد امیدواریم اتحاد ایجادشده تداوم داشته باشد و هر روز شاهد تضعیف و درنهایت نابودی تکفیریان باشیم.

لازم به ذکر است؛ در ابتدای این مراسم نیز شیخ ضیاء العبادی، مسؤول بقاع متبرکه شیعیان در بصره، ضمن اظهار ارادت به آستان مقدس رضوی گفت: امام رضا(ع) مایه فخر تمام مذاهب اسلامی و پیروان ادیان الهی است.

مسؤول بقاع متبرکه شیعیان در بصره ابراز داشت: مهربانی توأم با علم ایشان موجب شده تا هرکسی که با این امام همام و اندیشه هایش آشنا می شود شیفته شان شود و ما به خود می بالیم که اولین میزبان کاروان زیر سایه خورشید در کشور عراق هستیم و بی تردید برکات این میزبانی شامل حال ما خواهد شد./9456/د102/ب1

ارسال نظرات