۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۵۱۷۰۱۴
معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران الیگودرز:

کلاس های اخلاق در مناطق روستایی الیگودرز در حال برگزاری است

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه الیگودرز از فعالیت تبلیغی خواهران طلبه این مدرسه در مناطق روستایی و محروم الیگودرز خبر داد و گفت: دراین کلاسها با مشارکت و فعالیت ۱۰ طلبه خواهر در مناطق روستایی برگزار می شود.
فعالیت تبلیغی مبلغان خواهر

وجیهه ابوالحسنی، معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه الیگودرز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: در راستای ارتقای فرهنگ جامعه و مصون سازی نسل جوان به ویژه در مناطق محروم کلاس هایی با محوریت اخلاق در این مناطق برگزار می شود.

وی افزود: در راستای برگزاری این کلاسها 10 نفر از خواهران مبلغ مدرسه علمیه فاطمیه به مناطق روستایی الیگودرز اعزام شده است.

ابوالحسنی با اشاره به اینکه آغاز فعالیت تبلیغی خواهران مبلغ مدرسه علمیه فاطمیه از 20 تیر ماه سال جاری آغاز شده است، خاطرنشان کرد: این فعالیت ها تا پایان سال جاری ادامه دارد.

وی هدف از برگزاری این کلاسهای اخلاقی و فعالیت تبلیغی خواهران مبلغ را بصیرت بخشی به آحاد مردم به ویژه بانوان و دختران جامعه اسلامی بیان کرد و گفت: در قالب اجرای این برنامه ها تلاش می شود بانوان را نسبت به جایگاه خویش و ارزشهای وجودی آگاه ساخت.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه الیگودرز با اشاره به اینکه مناطق محروم بیشتر در معرض آسیبهای اجتماعی هستند، خاطرنشان کرد: در راستای اعزام مبلغان و انجام فعالیتهای تبلیغی به موقع تلاش می شود بتوان در کاهش آسیبها و جلوگیری از ضربه این آسیبها به کانون خانواده ایفای نقش کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: بیش از 100 نفر در این کلاسها حضور دارند و بیشتر شرکت کنندگان را نسل جوان و بانوان تشکیل می دهند.

ابوالحسنی عفاف و حجاب، تبیین ارزشها، نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی، توکل، امیدواری، حسد، رزائل و فضائل اخلاقی را از جمله محورهای فعالیت تبلیغی خواهران مبلغ مدرسه علمیه فاطمیه الیگودرز عنوان کرد.

وی ابراز امیدواری کرد که در سایه بصیرت بخشی و آگاهی بخشی به موقع بتوان در کاهش آسیب های اجتماعی نقش آفرین شد و نسل جوان و بانوان را در برابر هجمه های فرهنگی دشمنان مصون ساخت./9459/ت302/ب1

ارسال نظرات