۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۹
کد خبر: ۵۱۷۱۳۸
معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران ازنا:

آموزش و پرورش از تخصص طلاب در مدارس بهره مند شود

معاون فرهنگی مدرسه علمیه نجمیه ازنا با اشاره به وجود کتب دینی همچون تفکر اسلامی در مدارس، گفت: آموزش و پرورش با استفاده از نیروه های متخصص می تواند از ظرفیت طلاب توانمند در ارائه و تدریس این علوم دینی بهره مند شود.
حوزه علمیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، ناهید اشکشی، معاون فرهنگی مدرسه علمیه نجمیه ازنا، عصر امروز در دیدار با دبیر ستاد اقامه نماز و مدیر آموزش و پرورش این شهرستان گفت: اقامه نماز جماعت در مدارس از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه در اقامه نماز فقط خواندن و برگزاری نماز جماعت مطرح نیست، افزود: از مهم ترین اهداف در اقامه نماز جماعت ایجاد فرهنگ و برگزاری نماز است.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه نجمیه ازنا با بیان اینکه از رسالتهای مهم ما در عرصه تبلیغ جذب جوانان و نوجوانان به سمت ارزشهای دینی است، عنوان داشت: در راستای اقامه نماز در مدارس می توان فرهنگ برپایی نماز را بین دانش آموزان تبیین کرد.

وی اظهار داشت: به هر اندازه که دانش آموزان با نماز و فرهنگ ناب اسلامی مأنوس شوند آسیب های روحی، روانی، اجتماعی، اخلاقی و حتی درسی کاهش می یابد.

اشکشی با اشاره به اینکه مدارس دوره متوسطه درسی با عنوان تفکر اسلامی دارند، عنوان کرد: متأسفانه آموزش و پرورش نیروی متخصص برای این درس در نظر نگرفته است.

وی با اشاره به توانایی طلاب توانمند در عرصه تدریس اظهار داشت: بسیاری طلاب آموزش دیده در مدرسه علمیه نجمیه ازنا می توانند در مدارس آموزش و پرورش مواد آموزشی این زنگ را همراه با مهارت کلاس داری بالا اجرا کنند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه نجمیه ازنا با اشاره به تلاش حوزه های علمیه در جهت تربیت و پرورش طلاب توانمند برای نقش آفرینی در عرصه های مختلف خاطرنشان کرد: از توانایی این افراد باید بهره مند شد تا شاهد خروجی اثرگذار ظرفیت ها حوزه باشیم و بتوان در راستای تربیت نسل نو اقدامات ارزنده ای انجام داد./۹۴۵۹/پ۲۰۲/ب۱

 

ارسال نظرات