۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۵۱۷۴۵۳
امام جمعه موقت بیرجند:

آمریکایی ها با هر بهانه ای دم از نقض برجام می زنند

امام جمعه موقت بیرجند گفت: دولت در چهار سال گذشته زحمات بسیاری کشید و توانست برجام را تنظیم و تصویب کند اما آمریکایی ها به بهانه های واهی هر روز دم از نقض برجام می زنند.
نماز جمعه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام علیجان دلدار، امام جمعه موقت بیرجند ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه با اشاره به 23 مردادماه روز مقاومت اسلامی، اظهار داشت: هر ملتی برای اینکه به استقلال و عزت دست پیدا کند باید مقاومت و استقامت داشته باشد.

وی یکی از راه های پیروزی بر مشکلات و گرفتاری ها را مقاومت دانست و گفت: حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه به تمام جهان نشان داد که با استقامت و مقاومت می توان بر یک رژیم تمام مسلح پیروز شد.

امام جمعه موقت بیرجند به 26 مردادماه، آغاز بازگشت افتخارآفرین آزادگان به میهن اسلامی اشاره کرد و افزود: این آزادگان بودند که مقاومت و استقامت را به ما آموختند، آزادگان با مقاومت خود در زندان های مخوف رژیم بعثی عراق پیروزی را به ارمغان آوردند.

حجت الاسلام دلدار تصریح کرد: اگر بخواهیم در جامعه مقابل تمام مشکلات و گرفتاری ها به پیروزی و موفقیت برسیم باید در برابر دشمنان استقامت کنیم.

وی ادامه داد: دولت در چهار سال گذشته زحمات بسیاری کشید و توانست برجام را تنظیم و تصویب کند اما آمریکایی ها به بهانه های واهی هر روز دم از نقض برجام می زنند.

امام جمعه موقت بیرجند خاطرنشان کرد: دولتمردان بدانند ما این عزت، اقتدار و عظمت را با برجام به دست نیاورده ایم بلکه این عزت را با استقامت و مقاومت در برابر ظالمان به دست آوردیم.

حجت الاسلام دلدار با اشاره به 22 مردادماه روز حمایت از صنایع کوچک، اظهار کرد: در کشور حدود 60 درصد از امکانات تولید و صنایع تعطیل و غیرفعال است.

وی افزود: فعالیت ظرفیت های بخش صنایع و رونق تولید در کشور نیازمند همت مردم و مسؤولان است و باید مسؤولان از صنایع کوچک و متوسط کشور حمایت کنند و مردم نیز از کالاهای تولید داخل استفاده کنند.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه احیای صنایع کوچک و متوسط در کشور یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری در سال گذشته بود که بارها به آن اشاره کردند، گفت: با فعال شدن صنایع کوچک و متوسط یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی فعال می شود.

حجت الاسلام دلدار با اشاره به 22 مردادماه روز تشکل ها و مشارکت های اجتماعی، عنوان کرد: تشکل ها در جامعه نقش مهمی را ایفا می کنند و فعال شدن این تشکل ها در زمینه های مختلف می تواند موفقیت های بسیاری را در جامعه ایجاد کند.

وی به معرفی اعضای کابینه دولت دوازدهم اشاره کرد و افزود: نمایندگان مردم در مجلس باید به کسانی رأی بدهند که به خواسته ها در متن حکم تنفیذ رهبر معظم انقلاب و توصیه‌های ده‌گانه مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ توجه داشته باشند./880/پ۲۰۱/ب۱

ارسال نظرات