۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۵۱۷۴۶۹
خطیب نماز جمعه بجنورد مطرح کرد؛

ضرورت احیا و فعال کردن صنایع کوچک در کشور

امام جمعه موقت بجنورد بر ضرورت احیا و فعال کردن صنایع کوچک در کشور تأکید کرد و گفت: صنایع کوچک همچون چشمه‌های جوشان هستند و باید برای احیا و فعال کردن آنها در کشور اقدامات بیشتری صورت گیرد.
حجت الاسلام مهدوی پور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام رحیم مهدوی پور، امام جمعه موقت بجنورد، در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی بجنورد که در محل مصلای امام خمینی (ره) مرکز خراسان شمالی برگزار شد، با اشاره به برگزاری مراسم تحلیف رییس جمهور، اظهار کرد: حضور مسؤولان بلندپایه و نمایندگانی از کشورهای مختلف دنیا در این مراسم بار دیگر اعتبار و استحکام نظام اسلامی را نشان داد.

وی ادامه داد: پیام دیگر این مراسم باشکوه، بیهوده و بی‌نتیجه بودن دشمنی‌ها و عداوت‌های استکبار جهانی با نظام جمهوری اسلامی بود.

حجت‌الاسلام مهدوی پور در ادامه با یادآوری انتظارات رهبر معظم انقلاب از دولت دوازدهم، خاطرنشان کرد: نخستین و مهم‌ترین انتظار رهبری از دولت جدید پیگیری مسائل مربوط به معیشت و اقتصاد مردم و رفع مشکلات و کاستی‌های موجود در این بخش است.

وی اضافه کرد: همچنین تعامل سازنده با کشورهای دنیا با رعایت عزت، عظمت و کرامت ملت ایران و ایستادگی در برابر مستکبران و نظام سلطه از دیگر انتظارهای رهبر معظم انقلاب از دولت دوازدهم است.

خطیب نماز جمعه بجنورد در ادامه با اشاره به تلاش دشمنان برای گریز از اجرای برجام، اظهار کرد: اکنون دشمنان نظام اسلامی و در رأس آنها آمریکا تلاش می‌کنند به‌گونه‌ای از اجرای برجام شانه خالی کنند؛ اما ملت و دولت ایران با اتحاد و انسجام اجازه نمی‌دهند استکبار جهانی از اجرای این توافق شانه خالی کند.

آزادگان سرمایه‌های کشور هستند

حجت‌الاسلام مهدوی پور در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت بیست و ششم مردادماه، سالروز آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، اظهار کرد: اسرای ایران ثروت بزرگی بودند که در بند رژیم بعث عراق قرار داشتند.

وی خاطرنشان کرد: اکنون هم دشمنان ایران اسلامی تلاش می‌کنند با تحریم و تهدید ملت ایران را به اسارت دربیاورند؛ اما سخت در اشتباه و گمراهی هستند؛ زیرا این ملت آزاده اسیرشدنی نیست.

ضرورت احیا و فعال کردن صنایع کوچک در کشور

امام جمعه موقت بجنورد در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز خراسان شمالی، اظهار کرد: حیات و شکوفایی هر جامعه به معیشت مقاوم، امنیت پایدار و وحدت و انسجام بستگی دارد.

وی با بیان اینکه در این راستا صنایع کوچک می‌توانند اشتغال و درآمدزایی قابل‌توجهی داشته باشند، افزود: صنایع کوچک همچون چشمه‌های جوشان هستند و باید برای احیا و فعال کردن آنها در کشور اقدامات بیشتری صورت گیرد./9314/پ۲۰۱/ب۱

ارسال نظرات