۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۲
کد خبر: ۵۱۷۹۸۸
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

تبیین مسأله ولایت از رویکردهای اصلی برنامه های دهه امامت است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان هدف از برگزاری برنامه های فرهنگی در دهه ولایت و امامت را تبیین مسأله ولایت عنوان کرد و گفت: این برنامه ها با همکاری مبلغان برگزار می شود.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان

حجت الاسلام حمیدرضا حنان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد،  اظهار داشت: به مناسبت ایام دهه ولایت و امامت ویژه برنامه های فرهنگی در استان برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری ۱۵ برنامه فرهنگی و هنری در دهه ولایت و امامت افزود: این برنامه ها با هدف بصیرت بخشی به جامعه و تبیین واقعه غدیر برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام حنان در ادامه یادآور شد: برنامه های دهه ولایت و امامت با محوریت شعر، خوشنویسی و داستان برگزار می شود.

وی تبیین مسأله ولایت را از دیگر اهداف برگزاری برنامه های فرهنگی در این ایام عنوان کرد و ادامه داد: در این راستا تئاترهای خیابانی برای آشنایی بیشتر مردم به ویژه نسل جوان برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان یادآور شد: ویژه برنامه های فرهنگی با محوریت دهه ولایت و امامت به مدت یک هفته در استان برگزار می شود.

وی با اشاره به برپایی این مراسم در سال های گذشته عنوان داشت: پیش بینی می شود این برنامه ها با حضور بیش از هشت هزار نفر از مردم ولایی استان برگزار شود.

حجت الاسلام حنان افزود: در راستای برگزاری این برنامه ها در دهه ولایت و امامت با همکاری تبلیغات اسلامی و سازمان اوقاف، مبلغان همکاری لازم را به منظور تبیین اهداف برنامه ها خواهند داشت./۹۴۵۹/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات