۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸
کد خبر: ۵۱۸۳۳۵
کدخدایی در گفتگو با رسا؛

نمایندگان مجلس به کارآمدی و توانمندی وزرا توجه کنند

سخنگوی شورای نگهبان در باره رای اعتماد مجلس به وزراء گفت: مهم‌ترین ویژگی باید کارآمدی و توانمندی وزراء باشد و نمایندگان مجلس باید توجه لازم را روی توانمندی وزراء داشته باشند.
کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان

عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره اینکه نمایندگان مجلس باید چگونه رای اعتماد به وزار بدهند تا یک دولت قانونمند و خدمتگزار را داشته باشیم؟، گفت: مهم‌ترین ویژگی باید کارآمدی و توانمندی وزراء باشد و نمایندگان مجلس باید توجه لازم را بروی توانمندی وزراء داشته باشند.

وی در ادامه در پاسخ به این پرسش که امروز جنگ و جهاد در دو حوزه فرهنگ و اقتصاد خلاصه می‌شود و برای تقویت مقاومت در این حوزه چه باید کرد، تصریح کرد: در بخش اقتصادی همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند ما باتوجه به موضوع اقتصاد مقاومتی باید بر منابع و نیروی انسانی داخلی خود تکیه کنیم.

سخنگوی شورای نگهبان ادامه داد: در بخش فرهنگی هم همانطور که می‌دانید ما از فرهنگ غنی در اسلام برخوردار هستیم، بنابراین باید سبک زندگی و رفتاری خود را منطبق با دستورات اسلامی قرار داده و با اثر بخشی این دستورات بتوانیم یک زندگی به سبک زندگی ایرانی اسلامی داشته باشیم.

کدخدایی در پایان گفت: رعایت دستورات اسلامی می‌تواند ما را در خودکفایی پیش ببرد و هم می‌تواند نسل‌های آینده ما را حفاظت کند./816/ ۳۰۲/ص

ارسال نظرات