۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۲
کد خبر: ۵۱۸۷۸۴
قائم مقام توليت آستان قدس رضوي:

فرصت خدمتگزاري به زائران امام رضا را قدر بدانيم

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: بايد قدر فرصت بي نظير خدمت به مردم و زائران بارگاه منور رضوي را بدانيم و با ايجاد فضاي امن و آرام براي زائران در راستاي توسعه فرهنگ زيارت گام برداریم.
قائم مقام توليت آستان قدس رضوي

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، سید مرتضی بختیاری در آئين تكريم و معارفه مديركل حراست آستان قدس رضوی ضمن گراميداشت 23 ذی القعده روز زیارتی مخصوص حضرت ثامن الحجج(ع) و سالگرد پيروزي حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه، تصریح کرد: تولیت معزز آستان قدس رضوی با توجه به منشور هفتگانه رهبر معظم انقلاب، تغییراتی را در سیاست‌های کلان آستان قدس رضوی به وجود آوردند كه خدمت شايسته و درخور شان به زائران امام رضا(ع) از محوري ترين اين رويكردهاست.

وي ضمن تقدير از تلاش‌هاي سيدرضا اصغري؛ مديركل سابق حراست آستان قدس رضوي، تصريح كرد: سنگرها در نظام اسلامي جايگاه خدمت رساني به مردم به عنوان صاحبان اصلي انقلاب است و اگر در هنگام تصدي مسئوليت خود را سرباز نظام جمهوري اسلامي بدانيم و گره گشايي و نوكري مردم را كنيم، برنده خواهيم بود.

وي گفت:‌ حساسیت جایگاه و نگاه مردم ولایتمدار ایران اسلامی به دستگاه منتسب به امام رضا(ع) اهمیت مسئولیت های این سازمان مقدس و موقوفاتی را دوچندان کرده است

قائم مقام توليت آستان قدس رضوي بيان داشت:‌ امروز در برهه ای حساس و تاریخ ساز از دوران جمهوری اسلامی قرار داریم که از یکسو انقلاب اسلامی وارد دهه چهارم حیات خود می شود و از سوی دیگر توقعات و مطالبات به حق مردم وجود دارد که به فرموده امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری ولی نعمتان ما هستند.

وي گفت: همه ما مديون رشادت ها و جانفشاني هاي خانواده هاي معظم شهدا و ايثارگران هستيم و اگر امروز فرهنگ ايثار و شهادت در افرادي مانند شهيد محسن حججي زنده و پابرجاست به خاطر صبر و استقامت آن بزرگواران است.

بختياري با اشاره به اقدامات و تحركات دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی بيان داشت: استکبار جهانی و عمال منطقه ای شان درصدد هستند تا به امنیت و اقتدار کشور عزیزمان ضربه بزنند و هوشیاری، بصیرت و ولایتمداری ما قطعا نقشه های شوم آنان را خنثی خواهد کرد.

وي گفت:‌ بايستي ایجاد بستر و فضای امن و آرام برای ارائه خدمات شایسته و درخورشان به زائران امام رئوف(ع) که از تاکیدات مقام معظم رهبری در منشور 7 گانه و موارد مورد تاکید تولیت محترم است از اهم برنامه های پیش روي اداره كل حراست در دوره جديد باشد.

وي افزود: تعامل سازنده و اثربخش با نهادهای امنیتی و انتظامی کشور، اولویت دادن به تدابیر پیشگیرانه در برابر بروز تخلف، اصلاح فرآیندها و قوانین غیر ضروری، ارائه مشاوره به موقع و موثر به مدیران عالي، معاونين و كاركنان، احترام به کرامت انسانی و گفتگوی بی واسطه با مردم و مراجعان از مواردی است که بابد با جدیت دنبال شود.

در پايان اين مراسم ضمن تقدير از زحمات و تلاش‌هاي سيدرضا اصغري، قائم مقام توليت آستان قدس رضوي، جعفر صباغيان را به عنوان مديركل حراست آستان قدس رضوي معرفي كرد./۸۶۴/د۱۰۲/ب۱

ارسال نظرات