۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۲
کد خبر: ۵۱۹۶۷۹
همزمان با عید غدیر؛

جمعی از طلاب لرستانی به لباس روحانیت ملبس می شوند

معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان از برگزاری جشن تلبس جمعی از طلاب مدارس علمیه استان خبر داد و گفت: این مراسم همزمان با عید غدیر و با حضور مسؤولان استانی حوزه برگزار می شود.
تلبس طلاب

حجت الاسلام فضل الله پیرمحمدی، معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: در روز عید غدیر مراسم تلبس طلاب استان در خرم آباد برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در مراسم تلبس 45 نفر از طلاب لرستانی به لباس روحانیت ملبس می شوند، افزود: این طلاب افرادی هستند که پایه پنجم را گذرانده و شرایط تلبس را دارا هستند.

معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان در ادامه با اشاره به برگزاری کاره آموزشی ویژه این طلاب خاطرنشان کرد: این 45 نفر در دوره آموزشی تلبس شرکت کرده اند.

حجت الاسلام پیرمحمدی با اشاره به اینکه کارگاه تلبس ویزه طلاب با محوریت برخی موضوعات فکری، سیاسی و مهارت های تبلیغی برگزار شد، اظهار داشت: این افراد پس از پایان کارگاه آموزشی و گزینش مجوز تلبس را دریافت کردند.

وی لباس روحانیت را لباس خدمت به قرآن و عترت خواند و ادامه داد: طلاب با پوشیدن این لباس رسالت خطیر تری بر دوش دارند.

حجت الاسلام پیرمحمدی با اشاره به نقش تبلیغی طلاب در جامعه عنوان داشت: این قشر برای موفقیت در عرصه تبلیغ باید آراسته به ویژگی های اخلاقی و رفتاری باشند.

وی خاطرنشان کرد: تکیه به تعالیم دینی و قرآنی، صبر پیشه کردن، رعایت اخلاق طلبگی و تهذیب نفس از مهم ترین ویژگی های یک طلبه موفق در عرصه تبلیغ است که باید مورد توجه قرار گیرد./9459/ت303/ب1

ارسال نظرات