۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۵۱۹۸۴۳
به همت مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان؛

دوره آموزشی ویژه ائمه جماعات استان های خراسان برگزار می شود

دوره آموزشی ویژه ائمه جماعات استان های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی با هدف جذب و به کارگیری ائمه جماعت مساجد، از اول شهریورماه ۹۶ به مدت سه روز در محل مرکز آموزشی تداوم امام رضا(ع) برگزار می شود.
همایش فصلی ائمه جماعات مشهد مقدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، با هدف جذب و به کارگیری ائمه جماعت مساجد، دوره آموزشی ویژه ائمه جماعات مساجد استان های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی برگزار می شود.

این دوره آموزشی که به مدت سه روز از اول تا سوم شهریور در محل مرکز آموزشی تداوم امام رضا(ع) برگزار می شود و حضور سازنده، فعال و پیشرو ائمه جماعت در مساجد، توجه به راهکارهای عملی موفق و استفاده بهینه از همه ظرفیت ها، کادریابی و کادر سازی متناسب با نیاز انقلاب اسلامی در مساجد و رصد نیازهای عینی و واقعی مخاطبان و ارائه الگوهای قابل پیروی از اهداف برگزاری این دوره آموزشی است.

گفتنی است، شیعه شناسی اثباتی با رویکرد اسلام انقلابی، شبهه شناسی و روش شناسی پاسخ به شبهات، نقش مهدویت در جهانی سازی تمدن اسلام، مهارت های تبلیغی و مدیریت و برنامه ریزی فرهنگی در مساجد از جمله سرفصل های تدریس این دوره آموزشی  است.

لازم به ذکر است، این دوره آموزشی با حضور اساتید مجرب از جمله حجج الاسلام دهشت، صابری تولایی، اسکندی، دارینی و کرامتی برگزار خواهد شد./859/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات