۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۵۲۰۱۴۱
آیت الله علما:

علمی که با تفکر اسلامی عجین باشد ارزشمند است

آیت الله علما با اشاره به اینکه علم و دانش عامل اقتدار کشور است، گفت: علمی ارزشمند و مفید است که با اخلاق و تفکر و بینش اسلامی عجین شده باشد؛ زیرا چنین علمی قدرت انسان را افزایش داده و از سوی دیگر همگان در مقابل فرد عالم و آگاه، خاضع خواهند شد.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در آیین افتتاحیه جشنواره اختراعات و ابتکارات رویش زاگرس که در دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه برگزار شد ابراز داشت: علم آموزی از اصول مؤکد دین مبین اسلام بوده و علم و دانش عامل اقتدار کشور است.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: علمی ارزشمند و مفید است که با اخلاق و تفکر و بینش اسلامی عجین شده باشد، چنین علمی قدرت انسان را افزایش داده و همگان در مقابل فرد عالم و آگاه، خاضع خواهند شد.

نماینده ولی فقیه در استان بیان داشت: خوشبختانه مردم ایران دارای استعدادی سرشار در زمینه علم آموزی و کسب دانش هستند تا جایی که پیامبر اکرم (ص) فرمود اگر علم در ثریا باشد مردمانی از ایران زمین به آن دست خواهند یافت.

وی اظهار داشت: امروز ایران اسلامی به پشتوانه تلاش و کوشش نخبگان و هوش و استعداد نسل جوان، توانمندی خود را به جهانیان نشان داده است.

آیت الله علما مطرح کرد: امام راحل (ره) شعار ما می توانیم را سر داد؛ زیرا به استعداد و توان مردم اعتماد داشت و پیشرفتهای علمی امروز کشور مؤید شعار ما می توانیم امام راحل (ره) است.

نماینده ولی فقیه در استان عنوان داشت: دشمنان همواره به دنبال سنگ اندازی در مسیر پیشرفت ایران اسلامی هستند؛ زیرا به خوبی می دانند پیشزفت ایران اسلامی به نفع کل جهان اسلام است و با وجود تمام هجمه ها، امروز شاهد پیشرفت کشور در تمام زمینه های علمی هستیم./۸۵۷۱/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات