۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱
کد خبر: ۵۲۰۵۴۳

پیام تبریک معاون دفتر تبلیغات به وزیر جدید ارشاد

معاونت پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی در پیام تبریکی به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دوازدهم برای وی آرزوی موفقیت در مسئولیت جدید کرد.
بازدید حجت الاسلام والمسلمین لک زایی از خبرگزاری رسا

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین نجف لک زایی معاونت پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در پیام تبریکی به دکتر سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دوازدهم برای وی آرزوی موفقیت در مسئولیت جدید کرد.

وی در این پیام آورده است: اینجانب به نمایندگی از کلیه همکاران در معاونت پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، انتخاب شایسته حضرتعالی با رأی قاطع نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دوازدهم را صمیمانه تبریک گفته و توفیق جنابعالی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم.

بدون تردید، این انتخاب بجا و شایسته، که حاصل پشتوانه علمی و سابقه درخشان فرهنگی حضرتعالی در ادوار مختلف مسئولیتهایتان می باشد، نشأت گرفته از تعهد، کارآمدی، شایستگی‌، تخصص و تجربه موفق شما در امور فرهنگی است که افق روشنی را برای حوزه های مختلف فرهنگی و هنری در کشور نوید می دهد.

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی ضمن خرسندی و مباهات به خاطر انتخاب شایسته حضرتعالی که از همکاران علمی این مجموعه بوده و هستید، آمادگی هر گونه همکاری و کمک به آن وزارتخانه و حضرتعالی را برای پیشبرد و تعالی فرهنگ و هنر در راستای منویات مقام معظم رهبری اعلام می نماید.

رجاء واثق دارد حضور جنابعالي در اين منصب خطير، تجربه موفقي از هم افزايي حوزه هاي علميه و نظام جمهوري اسلامي در عرصه فرهنگ را رقم زند./917/ 103/ص

 

ارسال نظرات