۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۵۲۰۶۳۵
امام جمعه محمود ‌آباد:

دولت برای تحقق وعده های خود نیازمند مدیریت جهادی و انقلابی است

امام جمعه محمود آباد با اشاره به این که هفته دولت امسال با آغاز به کار دولت دوازهم تقارن پیدا کرده است، گفت: دولتمردان باید بدون هیچ مقدمه‌ای به سمت اجرای اولویت‌ها، اهداف بالا دستی و به طور مشخص برنامه ششم توسعه حرکت کنند.
امام جمعه محمود ‌آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در محمود آباد، حجت الاسلام سید داوود موسوی، امام جمعه محمود آباد امروز در دیدار مدیران و رؤسای ادارات شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدا رجایی و باهنر از این دو شخصیت والای انقلاب اسلامی به عنوان انسان هایی خدوم و ولایی یاد کرد و گفت: این دو شخصیت بزرگ انقلاب اسلامی به دلیل خدمات ارزنده و ارزشمندی به کشور و مردم ارائه کردند در تاریخ انقلاب ماندگار شدند.

وی با بیان این که علیرغم گذشت چندین سال از شهادت شهیدان رجایی و باهنر اما همچنان نام و یاد آنها در یادها زنده است، افزود: این ماندگاری نتیجه تلاش ها و خدمات ارزشمندی است که این دو شهید انقلاب به مردم و انقلاب ارائه کردند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که هفته دولت فرصت ارزشمندی برای دولتمردان است تا بیشتر از الگوی خدمت گزاری شهیدان رجایی و باهنر بهره گیرند، خاطرنشان کرد: هفته دولت، هفته تجلیل از شهیدان رجایی و باهنر و خدمات ارزشمند آن شخصیت های بزرگ به انقلاب اسلامی است.

امام جمعه محمود آباد با بیان این که شهیدان رجایی و باهنر الگوی خدمت صادقانه به مردم هستند، خاطرنشان کرد: این دو شخصیت برجسته انقلاب اسلامی امین مردم و وفادار به نظام اسلامی و انقلاب بودند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که شهیدان رجایی و باهنر عمر خود را وقف اسلام و انقلاب کرده بودند، بیان داشت: این دو شخصیت برجسته انقلاب در دورام مسؤولیت خود لحظه ای از فکر خدمت گزاری به مردم بیرون نیامده بودند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز مسؤولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با خود را وقف انقلاب و مردم کنند، خاطرنشان کرد: لحظه ای از عمر مدیریتی مسؤولان در نظام اسلامی نباید در مسائل حاشیه ای سپری شود.

امام جمعه محمود آباد با تأکید براین که عمر مدیریتی کوتاه است و همچون امانتی زودگذر در اختیار مسؤولان ما قرار دارد، تصریح کرد: مسؤولان باید قدر این امانت را بدانند و تنها در جهت خدمت به مردم و رفع مشکلات عمومی به کار گیرند.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که مسؤولان باید همه توان و تلاش خود را در جهت رفع مشکلات معیشتی مردم به کار گیرند، خاطرنشان کرد: امروز یکی از مهم ترین مطالبات و خواسته های عمومی مردم مسائل معیشتی و اشتغال است.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر بهره گیری از ظرفیت های نهفته کشور به منظور تقویت تولید و اشتغال تصریح کرد: نباید تنها به بیرون از کشور دل ببندیم که دل بستن به غرب راهی است که به ترکستان می رود.

امام جمعه محمود آباد با بیان این هفته دولت فرصتی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم است، بیان داشت: خدمات ارزشمندی که در طول 38 سال اخیر به برکت انقلاب اسلامی در کشور ارائه شده به هیچ عنوان قابل مقایسه با گذشته نیست و این مسأله باید به خوبی برای مردم تببین و تشریح شود.

وی با بیان این که شأن شهیدان رجایی و باهنرشأن خدمتگزاری به مردم و ولایت‌مداری و اطاعت بی‌چون و چرا از ولایت فقیه بوده است، گفت: امروز نیز مسؤولان باید تبعیت از ولایت و رهبری را جزء اولویت های نخست فعالیت های خود بدانند.

امام جمعه محمود آباد با اشاره به این که هفته دولت امسال با آغاز به کار دولت دوازهم تقارن پیدا کرده است، افزود: دولتمردان باید بدون هیچ مقدمه‌ای باید به سمت اجرای اولویت‌ها، اهداف بالا دستی و به طور مشخص برنامه ششم توسعه حرکت کنند.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که دولت باید توجه به شعار سال رهبر معظم انقلاب اسلامی بدون هیچ تردیدی باید به سمت تحقق همین اهداف و الویت‌ها حرکت کنند، تصریح کرد: در تاکیدات مقام معظم رهبری هم در حکم تنفیذ و هم در سخنرانی روز تنفیذ مبنی بر در اختیار گرفتن همه ظرفیت‌های کشور در حل مشکلات اقتصادی با محوریت تولید ملی و اشتغال، برای دولت هیچ الویتی بالاتر از تولید و اشتغال وجود ندارد.

استاد حوزه علمیه مازندران ادامه داد: با توجه به خطیر بودن شرایط و ضرورت توجه همه جانبه به این امور زیربنایی و اساسی، مدیران باید با بومی کردن اولویت نخست کشور نسبت به چگونگی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با کم کردن گردنه‌های اداری، حذف کاغذ بازی متعارف تدبیر کنند زیرا اکنون مدیریت انقلابی و جهادی از الزامات این مقطع کشور است.

حجت الاسلام موسوی افزود: مدیران همه دستگاه‌ها به ویژه دستگاه‌های خدمات‌رسان باید رعایت حال مردم و تکریم ارباب رجوع را مدنظر داشته باشند و با ایجاد فضای میدانی و حضور در بین مردم و محیط‌های شهری و روستایی پاسخگوی مطالبات مردم باشند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که در برخی موارد شاهد گلایه های مردمی از ادارات و نهاد هستیم، تصریح کرد: سطح گلایه در بعضی از حوزه‌ها به حدی رسیده که احساس نگرانی می‌شود و این برازنده ادارات در طراز نظام اسلامی نیست.

امام جمعه محمود آباد با تأکید بر این که مسؤولان وعده هایی به مردم بدهند که توان اجرایی و تحقق آن را دارند، خاطرنشان کرد: متأسفانه مسؤولان عدم تحقق برخی وعده هایی که به مردم دادند را ندارند و همین موجب سلب اعتماد مردم نسبت به دولت می شود./۹۵۰/پ202/ب1

ارسال نظرات