۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۴
کد خبر: ۵۲۰۸۰۶
فرماندار ویژه آبادان خبر داد؛

جانمایی برای استقرار ۱۰۰ موکب در مرز شلمچه

فرماندار ویژه آبادان گفت: به منظور خدمات رسانی در ایام اربعین حسینی، جانمایی ۱۰۰ موکب در مرز شلمچه برای استقرار موکب داران آبادانی انجام می شود.
اربعین حسینی

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، عزیزالله شهبازی، فرماندار ویژه آبادان و معاون استاندار خوزستان در دومین نشست ستاد اربعین حسینی که امروز شنبه ۴ شهریور برگزار شد، اظهار داشت: سال گذشته این شهرستان، 67 موکب برای میزبانی از زائران اباعبدالله الحسین(ع) در مرز شلمچه داشت و امسال نیز برای 100 موکب جانمایی در نظر گرفته شده است.

فرماندار ویژه آبادان با اشاره به بازتاب ملی و بین المللی راهپیمایی اربعین حسینی، افزود: بخش اعظمی از امور مرتبط با ایام اربعین در آبادان و خرمشهر انجام می شود که این نیز دارای بازتابی ملی و بین المللی است.

شهبازی در ادامه بیان داشت: برای خدمات رسانی مناسب به زائران اربعین کمیته هایی شامل انتظامی و امنیتی، فرهنگی، پشتیبانی، تبلیغات و عمران تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: مردم آبادان و خرمشهر به عنوان میزبانان اصلی زائران امام حسین(ع) خدمات خوبی را تاکنون ارائه کرده اند و این موضوع حاصل هماهنگی میان دستگاه های اجرایی است و امسال نیز مصمم به انجام درست امور هستیم.

معاون استاندار خوزستان ابراز داشت: با توجه به زمینی که در اختیار شهرستان آبادان قرار گرفته است، هیچ محدودیتی به لحاظ واگذاری زمین برای فعالیت موکب داران در شلمچه و در ایام اربعین وجود ندارد.

این مقام مسؤول در پایان گفت: سال گذشته از سوی وزارت کشور مرز شلمچه به عنوان بهترین مرز در ارائه خدمات خوب و تردد آسان به زائران اربعین معرفی شد و امسال نیز با رفع نواقص سعی در میزبانی مناسب برای این راهپیمایی عظیم هستیم./9453/د103/ب1

ارسال نظرات