۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۵۲۰۸۹۶
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم کرمانشاه:

قدرت استکبار جهانی در میدان عمل ناکارآمد شده است

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم کرمانشاه با اشاره به اینکه قدرت استکبار جهانی در میدان عمل ناکارآمد شده است، گفت: بزرگترین جنگ ها میان آمریکا و جهان اسلام بوده است زیرا مستکبران می ترسند گسترش اسلام سبب کوچکتر و تنگ تر شدن جغرافیای هندسی آنها شود.
سردار بهمن ریحانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه پیش از ظهر امروز در مراسمی که به مناسبت هفته دولت و روز بسیج کارمندی برگزار شد ابراز داشت: جهان اسلام با شکل گیری انقلاب اسلامی تولدی دوباره در عالم گیتی پیدا کرد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه بیان داشت: در زمان پیامبر اکرم (ص) که انقلاب توحیدی صورت گرفت همه جهان کفر و استکبار در مقابل آن ایستادند، انقلاب اسلامی ایران نیز در عرصه زورآزمایی دو ابرقدرت غرب و شرق ظهور کرد.

وی افزود: مستکبران در مقابل انقلاب اسلامی جبهه گرفته و متحد شدند زیرا انقلاب اسلامی پیام آور ارزش هایی بود که در مقابل زیاده خواهی های مستکبران قرار می گرفت.

سردار ریحانی خاطرنشان کرد: امروز شعله های دین مبین اسلام بسیار پرفروغ تر از گذشته در حال گسترش است، ما باید از این شتابی که جهان اسلام در گسترش پیدا کرده حفاظت و حراست کنیم.

این مسؤول اظهار داشت: نگاهی عمیق به تاریخ کشور ما نشان می دهد که برای رسیدن به عزت و سربلندی هیچ راهی جز قدم نهادن در مسیر جهاد نداریم، از صدر اسلام نیز این دین الهی یا با قلم و کلام رهبران و عالمان دینی و یا با شمشیر و خون مجاهدان حفظ شده است.

وی بیان داشت: امروز که همه دنیا علیه کشور و انقلاب ما هجمه ایجاد کرده اند، ما بر قله های عزت و سربلندی ایستاده ایم و باید دامنه پیشرفت را گسترش دهیم، جایگاه امروزی اسلام، موجب عصبانیت و ناراحتی مستکبران جهان است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه مطرح کرد: از زمان شکل گیری انقلاب تا امروز، بزرگترین جنگ ها میان آمریکا و جهان اسلام بوده است زیرا مستکبران می ترسند گسترش اسلام موجب کوچکتر و تنگ تر شدن جغرافیای هندسی آنها شود.

سردار ریحانی تأکید کرد: قدرت استکبار در این مدت کاهش پیدا نکرده اما جهان استکبار قدرت بکارگیری و عملیاتی کردن قدرت خود را ندارد و این قدرت در میدان عمل ناکارآمد شده است.

وی یادآور شد: مستکبران امروز یک امپراتوری رسانه ای را مدیریت می کنند اما بخش اعظم آن پوچ و توخالی بوده و در میدان عمل کارآیی ندارد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه عنوان داشت: ما قدرت بازدارندگی زیادی داریم اما متأسفانه نتوانستیم این قدرت را که برگرفته از اقتدار ملی ما است با فضای سیاسی و قدرت سیاسی متصل کنیم.

سردار ریحانی در پایان گفت: باید در صحنه های سیاسی با قدرت سخن گفت، چیزی که برای ما خطرناک است تهدیدات آمریکا نیست بلکه ترس از این تهدیدات است./8571/پ203/ب1

ارسال نظرات