۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۵۲۰۹۸۹
حجت الاسلام حلاجی خبرداد؛

آغاز نام نویسی مؤسسه تخصصی فن خطابه امیربیان

معاون آموزش مؤسسه تخصصی فن خطابه امیربیان از آغاز ثبت نام طلاب در این مؤسسه از روز ششم شهریورماه به مدت ۲۰ روز خبرداد.
مصطفی حلاجی معاون آموزش امیربیان مؤسسه امیربیان

حجت الاسلام مصطفی حلاجی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، ‌‎با اشاره به آغاز ثبت نام مؤسسه تخصصی فن خطابه امیربیان برای سال تحصیلی 97-96 اظهار داشت: ثبت نام مؤسسه از تاریخ ششم شهریور ماه آغاز شده و به مدت بیست روز تا 26 شهریور ماه ادامه خواهد داشت و علاقه مندان باید به صورت حضوری در مؤسسه امیربیان واقع در کوچه ۲۱ خیابان صفاییه مراجعه کنند.

معاون آموزش مؤسسه امیربیان افزود: امسال نهمین دوره فن خطابه مؤسسه است و به صورت میانگین هرساله بیش از هزار نفر در مؤسسه امیربیان ثبت می کنند که پس از مصاحبه شفاهی هرساله بین 600 تا 700 نفر طلبه برای یک دوره دوساله در موضوعاتی از جمله مخاطب شناسی، شیوه سخنرانی، فن رثا و مداحی و سخنرانی انتخاب می شوند.

وی ادامه داد: شیوه تحصیل در مؤسسه امیر بیان به این صورت که در هفته سه کلاس دو ساعتی به صورت یک روز در میان برگزار می شود و با توجه به مهارتی بودن دروس، روز اول ویژه تدریس استاد است، در روز دوم طلاب به پژوهش در موضوع دوم می پردازند و روز سوم نیز به اجرای مباحث تدریس شده خواهند پرداخت که در روز دوم و سوم یکی از استادیارهای مؤسسه طلاب را همراهی خواهد کرد.

حجت الاسلام حلاجی با اشاره به این که مؤسسه امیربیان تا کنون بیش از 1700 فارغ التحصیل داشته است، خاطرنشان کرد: این میزان تنها در شعبه قم است، اما با توجه به راه اندازی شعبه های دیگر از جمله تهران، شیراز، اصفهان، یزد و خرم آباد در مجموع می توان گفت نزدیک به سه هزار نفر تا به امروز در این مؤسسه تحصیل کرده و فارغ التحصیل شده اند.

وی با اشاره به مزایای این مؤسسه خاطرنشان کرد: طلاب برتر هرساله تقدیر می شوند و از آنها به عنوان استادیار استفاده می شود؛ به علاوه این که برای همه طلاب مؤسسه برنامه تبلیغی در ایام مختلف سال در نظر گرفته شده است؛ تاجایی که تا به امروز در بیش از 10 استان برنامه های متنوع تبلیغی داشته ایم که با استقبال خوبی هم مواجه شده است.

معاون آموزش مؤسسه امیربیان در پایان خاطرنشان کرد: امروز بیش از 500 نفر از طلاب مؤسسه به صورت کاملا فعال در مناطق مختلف کشور با محصولات پژوهشی خود مؤسسه مشغول فعالیت های تبلیغی هستند و با توجه به استقبال گسترده طلاب شهرهای دیگر از مؤسسه امیربیان ان شاءالله به زودی شعبه مشهد مقدس و زاهدان نیز راه اندازی خواهد شد./1330/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات