۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۰
کد خبر: ۵۲۲۱۶۵

آیین اختتامیه طرح فراگیر بشارت ۱۴۵۱، در حرم مطهر امام راحل برگزار شد

آیین اختتامیه طرح فراگیر بشارت ۱۴۵۱، همزمان با عید سعید قربان در قالب اجتماع بزرگ جامعه قرآنی در حرم مطهر امام راحل برگزار شد.
قرآنی ۱۴۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیین اختتامیه طرح فراگیر بشارت 1451، عصر امروز همزمان با عید سعید قربان در قالب اجتماع بزرگ جامعه قرآنی با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی رییس دفتر رهبر معظم انقلاب، علی عسگری رییس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی و مسؤولان و قرآن پژوهان در حرم مطهر امام راحل برگزار شد.

طرح فراگیر بشارت 1451 با گذشت یازده سال از اجرای آن سپری می‌شود در ماه مبارک رمضان با محوریت سوره مبارکه ملک آغاز و با ایام تابستان با سوره واقعه ادامه یافت.

در بخشی از این مراسم حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: برگزاری آیتن اختتامیه طرح بشارت 1451 در روز عید قربان و آغاز دهه ولایت بسیار نیکو و مبارک است.

وی افزود: خداوند در قرآن کریم می فرماید: چیز غیر از حق باطل است و پیامبر(ص) فرمودند علی(ع) حق و حق علی(ع) است.

رییس دفتر رهبر معظم انقلاب ادامه داد: امروز با شرکت 15 میلیون قرآن پژوه در این طرح قرآنی ثمره انقلاب اسلامی است.

در ادامه علی عسگری با بیان اینکه قرآن تمدن ساز است، گفت: امروز فضای مجازی با همه خواص و فایده‌هایی که دارد مضراتی هم دارد امروز فضای مجازی قتلگاه جوانان ما شده است.

رییس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ادامه داد: امروز تنها اهالی قرآن هستند که می‌تواند در برابر این جنگ نابرابر ایستادگی و مقابله کنند و این یک جهاد کبیر است./۸۱۳/پ۲۰۳/خ

 

ارسال نظرات