۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۵۲۲۲۵۹
رسانه های امروز در یک نگاه؛

برکات شهید حججی همچنان ادامه دارد

بوی پیراهن خونین کسی می‌آید، آمدی جانم به قربانت ولی بی «سر» چرا؟،پروژه ناامن‌سازی جهان اسلام!، بازی در زمین ترامپ، کنش فعال علیه مثلث شوم، آمانو زنگ خطر را به صدا درآورد بخشی از عناوین مهم رسانه های امروز است که به آن پرداخته شده است.
مطبوعات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، بوی پیراهن خونین کسی می‌آید، آمدی جانم به قربانت ولی بی «سر» چرا؟، پروژه ناامن‌سازی جهان اسلام!، بازی در زمین ترامپ، کنش فعال علیه مثلث شوم، آمانو زنگ خطر را به صدا درآورد بخشی از عناوین مهم رسانه های امروز است که بیشتر آنها به تحویل پیکر بی سر شهید حججی از داعش پرداختند.

کسی که با الگو گرفتن از امام حسین(ع) در راه خدا از زن و فرزند خردسال و مالش می گذرد و فقط هدفش رضایت خدواند است او هم نهایت عزت و سربلندی را برایش در نظر می گیرد؛ دشمن در نظر داشت با پخش فیلم اسیری شهید محسن حججی قدرت و اقتدار خود را به جهانیان نمایش دهند ولی با نگاه عزتمندانه شهید محسن حججی این دشمن بود که در برابر جهانیان خوار و ذلیل شد. 

یک فرد باید چقدر برای کشور و دین برکت داشته باشد که بعد از گذشت بیش از ۲۰ روز هنوز عزت و پیروزی به دنبالش است؛ با پیروزی های قدرتمندانه حزب الله لبنان در منطقه مرزی سوریه در برابر گروه های تکفیری پیکر پاک شهید حججی تحویل حزب الله شد و بعد از تشییع در حرم حضرت زینب(س) در روزهای اخیر به کشور ایران باز خواهد گشت و دوباره عزت و سربلندی را در سراسر کشور به نمایش خواهد گذاشت.

رسانه های امروز به موضوعات دیگری از جمله برجام پرداختند که در ذیل به آنها اشاره شده که با هم می خوانیم.

بوی پیراهن خونین کسی می‌آید

روزنامه عصر ایرانیان نوشت: انگار نه انگار که «بلباسی‌»ها و «صدرزاده‌»ها و «حججی‌»ها سینه سپر می‌کنند برای حفظ امنیت و ناموس اسلام و ایران، اما در مقابل، مسؤولانی زمام امور کشور را در دست گرفته‌اند که به ژن قشنگ! فرزندانشان می‌نازند و به درس خواندن دردانه‌شان در کانادا!

ادامه مطلب...

آمدی جانم به قربانت ولی بی «سر» چرا؟

روزنامه افکار نوشت: از دل‌های مردان و زنان مومن گرفته تا فضای شبکه‌های اجتماعی و بیلبوردهای شهر، همه آمده استقبال از پیکر بی سر شهید حججی هستند.

ادامه مطلب...

پروژه ناامن‌سازی جهان اسلام!

روزنامه حمایت نوشت: اسلام وهابی، بهترین گزینه غرب برای ایجاد اختلاف در امت اسلامی بود چراکه در سایه اختلاف، قدرت یکپارچه جهان اسلام در مواجهه با توطئه‌ها از بین رفته و مقدمه انواع و اقسام نفوذ و هجمه فراهم می‌آید.

ادامه مطلب...

بازی در زمین ترامپ

وطن امروز طی یادداشتی نوشت: آنچه آمریکا تعقیب می‌کند این است که خود با احیای تحریم‌ها از جمله تحریم‌هایی که در برجام روی کاغذ تعلیق شده از برجام خارج شود اما ایران را در برجام نگه دارد.

ادامه مطلب...

کنش فعال علیه مثلث شوم

روزنامه جام جم نوشت: اگر جهان اسلام در سال‌های اخیر گرفتار ناامنی و خشونت‌های بدخیم شده است ریشه بروز و ظهور آن را می‌بایست در سیاست‌های تفرقه‌افکنانه و منفعت‌جویانه مثلث شوم عبری، عربی و غربی جست‌وجو کرد.

ادامه مطلب...

آمانو زنگ خطر را به صدا درآورد

روزنامه کیهان در سرمقاله امروز خود نوشت: اظهارات تازه آمانو، که گفته: «طبق برجام آژانس در صورت وجود اطلاعات معتبر و نگرانى از فعالیت اعلام نشده، مى‌تواند به هر سایتى، چه نظامى و چه غیرنظامى در کشورمان دسترسى داشته باشد.» زنگ خطر را این بار نه فقط برای برجامیان که برای کل کشور به صدا درآورده است.

ادامه مطلب...

آب زنید راه را یار حسین می‌رسد

روزنامه کیهان نوشت: به دنبال پیروزی افتخارآفرین حزب‌الله لبنان بر تروریست‌های داعش پیکر مطهر شهید مدافع حرم محسن حججی از سوی تروریست‌ها تسلیم حزب‌الله شد و روند انتقال به کشور و آمادگی برای تشییع باشکوه آغاز شده است.

ادامه مطلب...

در پایان گفتنی است موضوع مهم دیگر که رسانه ها امروز به آن اشاره کردند مسأله بدعهدی آمریکایی ها و برجام بود که علاوه بر مسؤولان دیپلماسی کشور  همه مردم را نگران کرده است./۱۳۲۵//۳۰۲/خ

ارسال نظرات