۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۲
کد خبر: ۵۲۲۳۷۳
رئیس عقیدتی سیاسی پدافند جنوب غرب کشور مطرح کرد؛

برگزاری جلسات بصیرتی سیاسی با حضور اساتید خبره حوزه علمیه

رئیس عقیدتی سیاسی پدافند جنوب غرب کشور گفت: برگزاری مسابقات کتابخوانی، جلسات بصیرتی سیاسی و فرهنگی با حضور اساتید خبره حوزه علمیه، مسابقات مختلف ورزشی، دیدار با نماینده ولی فقیه در خوزستان و همچنین غبار روبی مزار شهدا از برنامه های دهه پدافند هوایی هستند.
موسوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید جان مراد موسوی، رئیس عقیدتی سیاسی پدافند جنوب غرب کشور در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح خوزستان به مناسبت تشکیل پدافند هوایی در قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) که امروز شنبه ۱۱ شهریورماه با حضور آیت الله کعبی نماینده مجلس خبرگان رهبری و مسؤولان لشکری و کشوری برگزار شد، اظهار داشت: ویژه برنامه های بسیار متفاوت و مطلوبی برای دهه پدافند پیش بینی شده که این برنامه ها از تاریخ 3  شهریورماه شروع و در تاریخ سیزدهم ماه جاری به پایان خواهند رسید.

رئیس عقیدتی سیاسی پدافند جنوب غرب کشور با اشاره به برنامه های دهه پدافند، بیان داشت: سخنرانی فرماندهان پدافند هوایی منطقه جنوب غرب کشور در برخی از خطبه های نماز جمعه شهرستان ها، دیدار با خانواده های معزز شهدای پدافند هوایی، ایثارگران و جانبازان دوران دفاع مقدس و دیدار با نماینده ولی فقیه در خوزستان آیت الله موسوی جزایری از جمله این برنامه ها هستند.

این مقام مسؤول در ادامه افزود: غبارروبی مزار شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با آرمان های این بزرگواران، دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی و همچنین حضور فعال فرماندهان، افسران، سربازان و خانواده های آنان در نماز جمعه برخی از شهرستان های استان از مهمترین برنامه های دهه پدافند است که برخی برگزار و برخی دیگر تا سیزدهم شهریور ادامه خواهند داشت.

حجت الاسلام موسوی درباره برگزاری جشن ملی پدافند به مناسبت تشکیل قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص)، تصریح کرد: جشن بزرگ و ملی روز پدافند هوایی با حضور فرماندهان، جانبازان و ایثارگران دوران دفاع مقدس شنبه شب در فرهنگ سرای امام رضا(ع) واقع در منطقه شهرک نفت اهواز برگزار خواهد شد که این هم یکی از برنامه های مهم دهه پدافند به حساب می آید.

وی در پایان  خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات کتابخوانی، جلسات بصیرتی سیاسی و فرهنگی با حضور اساتید خبره حوزه، مسابقات مختلف ورزشی از دیگر برنامه های این دهه به شمار می آید./9453/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات