۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۵۲۲۵۲۶
حجت الاسلام فلاح فر مطرح کرد؛

روایت زندگی شهید عطایی در مستند «مجنون»

کارگردان مستند«مجنون» گفت: این مستند با موضوع روایت زندگی جهادی شهید مرتضی عطایی ساخته شده است.
حجت الاسلام فلاح فر شهید مرتضی عطایی

حجت الاسلام ساسان فلاح فر در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به موضوع مستند«مجنون» عنوان کرد: این مستند در رابطه با زندگی جهادی شهید مرتضی عطایی از فرماندهان لشکر همیشه پیروز فاطمیون است.

وی افزود: مستند «مجنون» روایت گر روزهای حماسه و دفاع در سوریه است؛ قصه مجاهدانی که برای دفاع از حرم زینبی، جانشان را در طبق اخلاص نهادند و راهی شام شدند تا شام آخر را برای تکفیری ها رقم بزنند.

این طلبه مستندساز تصریح کرد: این مستند آخرین صحبت های شهید مدافع حرم، شهید مرتضی عطایی با نام جهادی ابو علی فرمانده تیپ عمار لشکر فاطمیون است که در عرفه به شهادت رسید.

وی اضافه کرد: مستند«مجنون» در زمان حیات شهید عطایی تصویربرداری شد و قرار بود که بعد از بازگشت مجدد این شهید بزرگوار از سوریه، ادامه تصویربرداری انجام شود اما وی در روز عرفه به شهادت رسید.

حجت الاسلام فلاح فر روایت نبرد با تکفیر را موضوع اصلی این مستند دانست و خاطرنشان کرد: شهید ابوعلی در مناطق مختلف سوریه، به مبارزه علیه داعش و دیگر گروه های تروریستی مشغول بوده و شناخت خوبی از منطقه و وضعیت کنونی داشتند و در این مستند به بیان خاطرات خود در خط مقدم جبهه حق علیه کفر و تکفیر پرداختند.

وی ادامه داد: این مستند در شبکه افق سیما تهیه شده و مجری طرح آن نصر تی وی و تهیه کننده آن میثم مظفری است.

کارگردان مستند«مجنون» در پایان خاطرنشان کرد: شهید مرتضی عطایی پس از رشادت های فراوان و چند بار مجروحیت های گوناگون در ۲۱ شهریور ماه سال ۱۳۹۵ و همزمان با روز عرفه در منطقه لاذقیه به مقام رفیع شهادت رسید و به یاران شهیدش پیوست./872/ت۳۰۲/ی

ارسال نظرات